ontzettende buikpijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bloempje1989, 5 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Nee hoor ;) helaas niet.. je gaat nu de 3e ronde in en je kan wel maanden ontpillen, sommige doen er zelfs bijna eenjaar over terwijl de ander niet hoeft te ontpilen en gelijk een regelmatige cyclus heeft.

die steken kunnen ook groei van de ei zijn

2. rvdc

rvdc Actief lid

11 apr 2014
    467
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kan heel goed van het stoppen met de pil zijn hoor.
    Ik ben ook een week gewoon beroerd geweest. Vage buikpijn, heb een spastische darm dus ben wel wat gewend helaas maar dit was echt niet leuk.
    Moe, misselijk..... Nu na ruim een half jaar kan ik zeggen dat ik niet meer het idee heb dat mijn lichaam moet wennen aan de pilstop.

Heb overigens wel gewoon een ontrekkings bloeding gehad toen ik stopte met de pil.
    Sterkte

3. bloempje1989

bloempje1989 Actief lid

29 jul 2014
    240
    0
    0
    huisvrouw
    NULL
    of het met het ontpillen te maken heeft weet ik niet 100%zeker. Zelf heb ik ook een spastische darm aandoening, maar dit is,echt een andere pijn als normaal

4. bloempje1989

bloempje1989 Actief lid

29 jul 2014
    240
    0
    0
    huisvrouw
    NULL
    ovulatie test had ik een helder streepje bij de c en een lichte bij de t (moest je wel goed kijken maar je Kon t zien) is dat negatief of positief?

5. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    NEgatief!!!

De Controlestreep moet net zo donker of donkerder zijn dan de teststreep.
    Ik heb een voorbeeld toegevoegd zoat je weet wanneer je teste positief is qua kleur en streep

6. bloempje1989

bloempje1989 Actief lid

29 jul 2014
    240
    0
    0
    huisvrouw
    NULL
    oke. Kan dat wel betekenen dat het een begin is dat die steeds helderder gaat worden per dag?

7. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Hi,

Toen ik net gestopt was met de pil kreeg ik ook heel erge buikpijn en steken. Ik lag in bed en was zo heftig dat ik op t punt stond m'n man wakker te maken en dokterspost te bellen . Totdat het ineens minder werd. Paar weken er na werd ik ongesteld en heb ik het nooit meer zo heftig gehad. Misschien toch eisprong geweest, wat de dokter de dag erna ook zei toen ik had gebeld.

8. bloempje1989

bloempje1989 Actief lid

29 jul 2014
    240
    0
    0
    huisvrouw
    NULL
    ja dat zou kunnen heb vandaag ook voor de eerste keer een ovulatie test gedaan.
    deze was negatief maar zag wel een licht streepje.

de hevige buikpijn is bij mij een heel stuk minder. Heb het wel nog met vlage, ook misselijkheid en rug en hoofd pijn heb ik met vlagen.

en heb meer slaap nodig als normaal.

maar kan goed te maken hebben dat de eisprong eraan komt ofzo dat weet ik niet echt.

probeer het ook een beetje van le af te zetten en er niet dag in en dag uit mee bezig te zijn.

wel zijn we al met voorbereidingen bezig.
    verder probeer ik het beetje naast Me te leggen en van het leven te genieten.

maar natuurlijk altijd als je iets voelt denk je er aan of ga je via hier vragen stellen.

ik ben dan ook zo iemand dat ik er topics over maak om er over te praten of ervaringen van andere hier over wil horen

9. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    bloempje volgens mij kan dat betekenen dat je ei eraan zit te komen, maar kan het ook betekenen dat hij al is geweest... Daarom doet iedereen die met ovulatietesten ook zoveel testen, om op die manier een knaller te ontdekken.

10. bloempje1989

bloempje1989 Actief lid

29 jul 2014
    240
    0
    0
    huisvrouw
    NULL
    als die geweest zou zijn lijkt Me sterk. Maar kan natuurlijk altijd.
    ik ben nameijk 25juli met de pil gestopt en heb 27juli de doorbraakbloeding gehad. Volgens de huisarts zou ik dan over 2 a 3 weken ongesteld moeten worden en dan het dus ook betekenen dat ik dit weekend de eisprong heb.
    als het natuurlijk klopt wat zz mij hebben verteld.
    als ik de eisprong al heb gehad, dan zou ik volgende week al ongesteld moeten worden denk ik.

(ben ik ook echt op het wachten tot ik ongi word.)
    vanavond doe ik nog een keer zon test.

11. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Als er een lciht streepje op zit dan kan het zijn dat je ei nog komt maar ook dat hij al is geweest wat voor jou onliogisch is gezein je net gestopt bent. dus denk dat hij bij jou nog komt.

Het beste is :
    - tussen 12 en 20 uur te testen.
    - 2 uur voor het testen niet meer te drinken.
    - doortesten totdat je je knaller hebt gehad, dus hij is dan positief zoals foto hierboven en als hij daarna weer afloopt weet je dat je piek voorbij is.

12. bloempje1989

bloempje1989 Actief lid

29 jul 2014
    240
    0
    0
    huisvrouw
    NULL
    ja dat ik net pas paar weken ben gestopt lijkt het mij logischer dat mijn ei nog moet komen.

ik heb de test gisteravond ook rond 19uur gedaan, heb gelezen dat je dat elke dag rond de zelfde tijd moet doen, dus kan de test pas vanavond rond 19uur doen.

moet ik de die testen elke dag blijven doen tot ik mijn menstruatie krijg tenzij ik een donkere streep heb gehad?

13. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Ja idd

Het is eigenlijk nog beter om vroeger te testen rond 13:00.
    Je test door totdat je een knaller hebt.je kan heel goed 2 dagen een knaller hebben namelijk. heb je de knaller dan test je nog 2 dagen door zodat je ziet dat je test afloopt.
    Na de positest springt je ei 12-48 uur na die tijd.
    dus als je eisprong hebt tel daar 14 dagen bij op en dan weet je wanneer je ongi hoort te worden.

want als je pas om 19:00 test en de dag erna weer om 19:00 kan het zijn dat je je piekhebt gemist.
    Als je test aardig donker word dan is het handig om 2x daags 12:00 en 20:00 te testen zodat je weet dat je je piek niet mist.
    Het kan ook maar oz zijn dat je maar 1 dag positest hebt, en als dat dan net inde nacht of ochtend valt, en je test pas om 19:00 heb je hem gemist.

14. bloempje1989

bloempje1989 Actief lid

29 jul 2014
    240
    0
    0
    huisvrouw
    NULL
    kan het geen kwaad om nu te testen en morgen rond 13uur?

15. bloempje1989

bloempje1989 Actief lid

29 jul 2014
    240
    0
    0
    huisvrouw
    NULL
    nu was de test helemaal negatief ook geen licht streepje te zien

16. Siss

Siss Actief lid

2 apr 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey kan hoor!

Nadat ik gestopt was met de pil het ik die maand een week voor en halve week na eisprong krom van de pijn gelegen.
    Ik kon haast niet lopen, haast niet zitten, autorijden ging niet en noem maar op.

Was Door huisarts doorgestuurd naar EHBO ivm verdenking blindedarm ontsteking. Op EHBO doorgestuurd naar gynaecoloog en die kon met echo zien dat ik of eisprong moest krijgen if net had gehad. Komt niet heel veel voor zo erg maar voor sommige helaas wel het geval...

Bij mij daarna elke maand minder last rond eisprong

Succes!!

17. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Bloem : neee hoor dat kan geen kwaad om om 13 :00 te testen
    Kan hoor dat er nu niets te zien is, heb ik ook wel eens en dan vanuit het niets een knaller!!! dus gewoon doortesten!
    Kan ook zijn dat je teveel hebt gedronken.

18. bloempje1989

bloempje1989 Actief lid

29 jul 2014
    240
    0
    0
    huisvrouw
    NULL
    Oke dan zal ik vandaag om 13uur eens testen.
    we hebben wel bijna elke x om de dag sex.
    dus om de meest vruchtbare dagen te missen is bijna onmogelijk.
    plus het zaad van mijn partner blijft zo optimaal.

enigste waar ik me soms zorgen over maak is:

dat ik gisteren tijdens de daad weer bij het diepe stoten pijn had, het gevoel alsof die in mijn baarmoeder zat.

daar heb ik vorige keer geen last van gehad maar de keer er voor wel.

wat dat precies betekenent weet ik niet.

19. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Dat kna ook betekenen dat jij niet optimaal ontspannend bent dat het daardoor meer pijn kan doen.
    Het kan vanalles zijn, maar zou me er niet te druk om maken tenzij je dat altijd hebtm dan zou ikermee naar de ha gaan/.

20. bloempje1989

bloempje1989 Actief lid

29 jul 2014
    240
    0
    0
    huisvrouw
    NULL
    nee dat heb ik pas sinds kort. Niet ontspannen lijkt Me sterk omdat ik er nooit last van heb. Maar ik zal Me er dan niet te druk overmaken.

maar het voelt soms wel heel pijnlijk aan

Deel Deze Pagina