Hoi dames, Hebben sommige van jullie misschien ook last van een moeilijke stoelgang, als het meezit kan ik misschien 1 keer in de twee weken. Voelt niet echt prettig, of weet iemand misschien iets wat het kan bevorderen? Alvast bedankt Jessica
ontbijtkoek, sinsaasappelsap, lauw water drinken op nuchtere maag, kiwi's eten, volkoren producten eten Weet niet of het helpt,
kiwi's inderdaad heel goed, en ook activia dat helpt ook heel goed. Een keer in de twee weken is niet echt normaal joh, is het niet iets om even voorlangs je huisarts te gaan? die heeft vast wel vezelpoeders ect. voor je! doen hoor. En zeker 2 liter drinken op een dag! Succes Arielle
darmocare kreeg ik via dietiste voorgeschreven ophalen bij apotheek en dan eerst de infantis en later de extra forte, activia en aanvervante zoals yakult zijn in dit stadium niet meer geschikt aldus mijn dietiste omdat dit wel helpt bij redelijke normale stoelgang maar niet al hij al ver ontregeld is. Ik had veel last van vochttekort in het begin vd zwangerschap en sinds gebruik hiervan no problems bijna elke dag
pff, het lijkt me zo iets verschrikkelijks als je niet kan! Ik weet wel dat als je moet poepen, dat je het beste je rug bol kan maken, zo maak je de weg naar buiten iets makkelijker.
Vezels op/door je toetje ed. Kun je gewoon bij supermarkt vinden. Maar als je er last van hebt, zou ikzeker bij je ha informeren. Hier werkt ook: kiwi, volkoren brood, glas lauwwater op nuchtere maag, activia, all-bran van Kelloggs, sinaasappelsap, peperkoek, en voldoende drinken op een dag! En als je 'aandrang' hebt, niet uitstellen en gelijk gaan!
Hoi Jessica, Ik had precies hetzelfde probleem. 1 of 2 glazen roosvicee (?) Laxo doet wonderen, kan nu bijna elke dag De moeite waard van het proberen zou ik zeggen! Suc6. Groetjes Cindy
Thanks dames voor het snelle antwoord ik ga het gelijuk proberen jullie horen nog van me ben zo blij dat ik hier dingen kan vragen helpt een stuk makkelijker je zwangerschap door Groetjes jessica
Mocht het met de dieetadviezen van de bovenstaande dames niet lukken dan kun je lactulose halen bij drogist/apotheek. Is volstrekt veilig tijdens de zwangerschap.
Vezelzakjes van Metamucil zijn erg goed. Kun je gewoon bij de apotheek kopen en ze zijn in sinasappelsmaak. Water erbij, ff roeren en direct opdrinken. 1-2 zakjes per dag en alle ellende is voorbij
Ik kom van m'n wc niet af Mijn darmen ondervinden veel last en druk (nu al) en ik heb verdorie al aardbeien ook! (noem ze liever zo dan aambeien, lol)