5 weken geleden kregen wij te horen dat mijn moeder longkanker heeft en is opgegeven.. Ze geven haar nog 6 maanden ongeveer.. dat alleen was al een dieptepunt in mijn leven. Nu belde gisteren het sophia kinderziekenhuis dat het bloed van mijn zoontje tot 3x toe niet goed is(zijn witte bloedlichaampjes) en willen hier verder onderzoek naar doen! En nu vandaag.. Kregen we te horen dat ook mijn vader kanker heeft.. Mijn wereld is kapot en heb echt geen idee hoe hiermee om te gaan. Jullie zullen me helaas ook niet kunnen helpen maar het lucht wel even op om het op te schrijven.
Meid wat verschrikkelijk allemaal en dat dit allemaal te horen in een feest maand wat er aan gaat komen. Voor jullie wens ik heel veel sterkte,... Kan je inderdaad niet helpen, ook omdat ik niet weet hoe het is om een ouder te hebben met kanker.
Ik kan je idd niet vertellen of adviseren hoe ermee om te gaan .. Wat een vreselijk nieuws ! Ik wil jou en je gezin alle sterkte en kracht toewensen de komende tijd !!!
Wat ontzettend veel slecht nieuws zo kort achter elkaar... Verschrikkelijk voor jou en jullie... Helaas kan ik je ook niet helpen, maar k wil jou (jullie) wel heel veel kracht en steun wensen... Sterkte! En n hele dikke digi-knuf
Jeetje meis toch, wat een verschrikkelijk periode is dit. Ik hoop echt met heel mijn hart dat alles goed is met je zoontje. Heel veel sterkte en een dikke knuffel
Ah meid! Ik kan je jammergenoeg niet helpen maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen in deze tijden! Ik zou zeggen, probeer te genieten van alle momenten die je nog met je mama hebt. Probeer je papa te steunen en mee te vechten maar vergeet vooral jezelf niet! Nogmaals heel veel sterkte!
jee meid, ook ik kan je niet helpen alleen sterkte wensen en hopen dat jullie steun aan elkaar hebben binnen de familie.
Je gaat je gewoon afvragen hoeveel een mens eigenlijk kan hebben.. Wat oneerlijk is het af en toe! Heel veel sterkte de komende tijd en geniet extra veel van de tijd die je samen nog hebt.