Ik ben vandaag 4 dagen overtijd en niets wijst erop dat ik ongesteld ga worden. Door middel van ovulatietesten weet ik dan mijn eisprong op 29 september is geweest, misschien max 1 dag later 30 september. Nu heb ik last van: - gespannen en pijnlijke borsten (er komt ook weer melk uit als ik erin knijp en ben al 8,5 maand gestopt met BV) - maagzuur - veel plassen - heel moe - steekjes in onderbuik en een zwaar gevoel hier - een uur na het avondeten alweer trek - en nu dan ook een aantal dagen overtijd (nog geen druppel bloed gezien) Helaas heb ik alleen nog maar negatieve testen gehad. Is het mogelijk dat ik wel zwanger ben, maar dat mijn hCG gewoon te laag is om een positieve test te krijgen? Bij mijn zoontje had ik 2 dagen voor NOD al een positieve test,maar toen maakte ik ook wel heel veel HCG aan volgens de vrouw van MvM. Wat raadt u mij aan om te doen? Volgende week een bloedtest aanvragen als ik nog niet ongesteld ben? Alvast bedankt. Groetjes, Linda
HOi linda, Ja dat is geen goed plan, wacht het nog even af. Misschien heb je wel net te vroeg getest. We duimen voor je! Imke