Helaas Maand 8 dat ik gewoon ongesteld ben geworden . en blij ben ik niet dat begrijpen jullie wel ! WAAROM DUURT HET ZOOOOOOOOOOO LANGGGGGGGG??? ik houd alles netjes bij in me GROTE VRIEND AGENDA! ik heb nu zo iets van zie wel wanneer het komt maar het blijft knagen kennen jullie dat gevoel??? iemand nog handige tips voor wat ik kan doen of juist niet ? Liefss appelsientjee Xxx
beste appelsientje.. Jij bent al acht maanden aan het proberen.. ik wacht al zes maanden op een menstruatie..kan nog wel 6-12 maanden duren. Over frustratie gesproken 8 maanden is op zich niet lang maar misschien ben je er teveel mee bezig?? probeer een paar maanden niet in de agenda te kijken maar gewoon te vrijen.. ik lees toch vaak dat dat helpt. succes...
@appelsientje tja als je een maal de knoop gehakt heb is iedereen het liefste gisteren al zwanger Helaas is enit iedereen binnen 6 mnd zwanger. Ik snap dat het voor je gevoel al lang duurt,maar ik vind de woorden "ZOOOOOOOOOOO LANGGGGGGGG???" wel wat overdreven. Neus lekker rond op dit forum, lees eens een ander zijn verhaal, dan snap je vanzelf wel waarom. Neemt niet weg dat ik hoop dat je snel zwanger bent, wachten is nl ook helemaal niet leuk
Goh, uiteraard zijn er altijd mensen te vinden die het erger hebben dan jijzelf, maar dat neemt niet weg dat 6 maand in jouw beleving lang is. Wat noteer je juist in je agenda? Als je ovulatietesten gebruikt en temperatuurt, is 6 maanden blijkbaar wel een indicatie om naar de dokter te gaan. En verder misschien de frequentie bij je man bijstellen naar 1 keer om de 2 dagen, buiten de belangrijke week als jij niet beschikbaar bent met handwerk (binnen de belangrijke week kun je beter om de 3 dagen dan aan verspilling doen)? Tips als je man niet te lang in een warm bad te laten liggen, geen strakke broeken aan te doen, niet te lang met laptop op schoot etc. zul je al wel kennen neem ik aan. Voor jezelf zorgen voor een gezond gewicht (licht overgewicht tot BMI 26 zou weinig invloed hebben, ondergewicht daarentegen altijd naar 't schijnt), alvast aan de vitamines, en niet meer dan 4u. per week sporten tenzij je overgewicht hebt. Succes in elk geval.
Hoi Appelsientje, ik begrijp je gevoel goed, hoor, want ik had hetzelfde toen we zo'n 8 a 9 maanden bezig waren. Het ging toen ontzettend aan me knagen en wij hebben de stap naar de huisarts gezet. Al snel bleek bij ons van alles aan de hand en was mijn gevoel dus juist. Het klopt dat niet iedereen binnen 6 maanden zwanger is, maar de frustratie erom heen en het wachten kunnen je soms behoorlijk opbreken. Ik kon niet 'niet in de agenda kijken' en er 'niet mee bezig zijn' (hoe doe je dat als je wens zo groot is en iedereen om je heen maar zwanger wordt/is?! ), maar mij hebben steun zoeken op het forum, veel informatie opzoeken en luisteren naar mijn gevoel goed geholpen. Succes ermee, zal voor je duimen dat het snel raak mag zijn! Groetjes, Nati
@ts, ik snap dat je 8 maanden erg lang vind lijken dat vond ik ook toen mijn achtste maand was geweest en nu in ronde 12 denk ik helemaal mag nu wel eens. Maar helaas gaat het niet altijd en bij iedereen van het leien dakje. Was het maar waar, dan stonden er tenminste niet allemaal van die hart verscheurende berichten op het forum. Kijk maar eens bij vruchtbaarheidsbehandelingen, nou doet mij soms erg verdriet voor die vrouwen die ik verder niet eens ken. Maar verder snap ik je wel, wachten duurt lang en doet veel verdriet.
Ik snap het ook heel goed hoor! Natuurlijk kan het altijd erger en zijn er genoeg mensen die jaren moet wachten, maar 8 maanden ergens op wachten, wat dan nog altijd niet wil lukken, is net zo goed frustrerend! Sterkte!