ontzettende pijn geen arts die me serieus neemt

Discussie in 'De lounge' gestart door Crazycat, 11 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat balen dat je vandaag niet bent kunnen gaan door het tijdstip.
    Hopelijk weet je donderdag meer.
    Succes voor donderdag!
    En idd was ook ik oprecht benieuwd hoe het was gegaan :)

2. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Mag ik vragen waarom je een steunkous hebt gekregen? Het ging om je bovenbeen toch?

Mocht het donderdag niks opleveren zou je misschien een osteopaat kunnen bezoeken. Het kostte mij 1 keer €85 maar ik was wel in de pijn van mijn heup/been af.
    Ook veel geld maar het was het waard, ik heb er nooit meer last van gehad.
    Kwam ook na de zwangerschap van de oudste.

3. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    Suikerfee
    als je verder had gelezen ging het over pijn in mijn bovenbeen
    en enorme kuitkrampen die zoveel pijn deden

4. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Ja daarom juist vraag ik het. Vreemd dat daarvoor een steunkous krijgt maar goed ik bedoelde het niet verkeerd.

5. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Voor de kramp niet vreemd daar had ik overheen gelezen. Hou de osteopaat in je achterhoofd ook al wil je geen advies van mij ;)

6. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Balen meid dat je nu nóg langer moet wachten! Hopelijk heb je wanneer je verhuisd bent een beter netwerk om je heen om te helpen met de opvang van je kindjes wanneer nodig. :(

Wat je trouwens nog kan proberen is wat extra magnesium innemen dmv supplementen. Het zou wat kunnen helpen met de krampen in je kuit. Vraag ha heeft wat de max toegestane dosis is aangezien je zwanger bent. Het is symptoom bestrijding dus ze zullen nog steeds achterhalen waarom je deze helse pijnen hebt, maar alles om het wat dragelijker te maken toch? Sterkte! :)

7. Nureen

Nureen Actief lid

12 mei 2010
    311
    0
    0
    NULL
    NULL

Erg vervelend voor je, maar voor een echo kan je kind toch gewoon mee? Of kreeg je een MRI.

Waar is je partner, want als je er zelf spoed achter ziet, moet je wel alles uit de kast trekken ( zorgverlof) om naar een afspraak te kunnen. En niet verwachten dat je dan maar een uur later kan oid.

Op jouw tijdstip had een ander patiënt kunnen komen voor onderzoek.

8. KimK

KimK Niet meer actief

Ik vind het ook erg raar, dat TS zoveel pijn heeft maar wel "klaagt" dat de huisarts het geen spoed vind, maar zijzelf ook blijkbaar niet. Want inderdaad waar is je man in dit verhaal? Als jij toch zoveel pijn hebt....

9. Imensa

Imensa Niet meer actief

Gelukkig ben ik daar niet alleen in. ze roept het constant wel dt de artsen haar niet zereneus nemen.. maar ze heeft elke keer een "excuus" waardoor ze niet heen kan.... wie neemt het dan niet zereneus? Ze geven haar constant opties dingen te onderzoeken maar ze kan zelf steeds niet... en dan weer zeggen ja mag donderdag pas heen want mijn arts neemt het nog steeds niet serieus....

nogmaals als je het dermate last van ondervind ga je meteen stappen ondernemen en laat je het niet allemaal op zijn beloop gaan.... Maar dat is mijn mening hierover.

10. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.220
    4.520
    113
    lovepeet, ik kon het topic niet meer vinden gister tussen alle nieuwe topics, las dat er geen aanwijzingen voor trombose zijn. dat is in ieder geval goed nieuws, jammer genoeg is je pijn daar niet mee weg, hopelijk kom je deze week iets meer te weten, en als je kindje niet meer naar school hoeft, kun je misschien wel je kindje een paar dagen naar opa en oma brengen om even uit te rusten, en wat andere al adviseren een keertje bij de fysio of osteopaat langs als het een beknelde zenuw ofzo is, je verrekt van de pijn, zoals ik het lees, en als ze je een paar specifieke oefeningen kunnen geven om de pijn te verlichten is dat toch ook veel waard! Heel veel sterkte ermee!

11. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik begrijp het ook niet helemaal hoor. Je kunt in het ziekenhuis terecht, maar stelt het uit tot donderdag? Kan je man/partner niet ergens inspringen en je dochter van school halen? Als ik zoveel pijn had, was mijn man er voor me geweest.....

En een mri lijkt me uitgesloten als je zwanger bent.

12. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    Mijn man krijgt niet zo makkelijk vrij.
    Ik heb geen mensen die even voor me klaarstaan in de buurt ..
    :( anders had ik echt wel gegaan ..

13. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    Ik word er een beetje moe van nu
    Ik laat het topic sluiten

Ik moet continu mezelf verantwoorden
    Ik heb nou eenmaal geen geluk dat ik mensen om me heen heb die even kunnen inspringen l
    Ik heb geen pa en ma die in de buurt wonen
    Ziekenhuis zit niet om de hoek.
    Lekker makkelijk weer allemaal

14. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    Mijn man zou graag willen inspringen hij vanaf morgen ook 2 weken vrij
    Maar dan nog ..

15. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    Nne mijn huisarts vind het indd geen spoed anders had ze me maanden geleden al geholpen

16. Imensa

Imensa Niet meer actief

Het valt weer niet in het straatje... dus we laten hem weer sluiten....

Succes ermee!

17. KimK

KimK Niet meer actief

Lekker makkelijk toch ;)!

18. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Op verzoek van TS gesloten.

Deel Deze Pagina