Dat de HAP voor spoedgevallen is, is natuurlijk niet waar. Daar is de spoedeisende hulp voor. De HAP is voor gevallen die niet tot na het weekend of tot de volgende dag kunnen wachten. Dus als de pijn heel hevig wordt, dan kan je daar prima heen gaan. Mij is ook wel eens geadviseerd door een professional om met mijn zoontje naar de HAP te gaan omdat mijn huisarts niet naar mij luisterde. Dan heb je namelijk de kans een ander te treffen die je wel serieus neemt.
Omdat het een spoedgeval is en daarbij je niet serieus genomen wordt door de eigen huisarts. Dan denkt die huisarts wel een 2e keer na als er misschien veel van zijn patiënten de hap bellen.
Ik stelde dit voor omdat ik de kans op een trombose toch echt wel een spoedgeval vind. Natuurlijk ga je eerst naar de huisarts, maar als die je niet serieus neemt dan vind ik het een goed idee naar de HAP te gaan. Mijn vader heeft trombose gehad en een longembolie wil je toch echt liever voorkomen. TS veel succes bij de huisarts vanmiddag!
Slecht advies, de huisartsenpost is niet bedoeld voor een second opinion. Daar zijn echt betere oplossingen voor te bedenken. Succes vanmiddag bij je HA TS!
Waarschijnlijk omdat je door de dokter direct wordt doorgestuurd naar de HAP tenminste dat was bij mij zo...
Natuurlijk kun je altij terecht bij de HAP als het nodig is. Maar vandaag is het vrijdag, en dan is een huisarts aan het werk.
Nee, je kan naar de SEH worden doorgestuurd, niet naar de HAP. De HAP vervangt buiten de kantoortijden de huisarts. Zijn ook gewoon huisartsen die daar werken, je eigen ook eens in de zoveel tijd.
Nou dat was geen 20 weken echo. hun beweren mij gisteren te hebben gebelt..NOT om de afspraak af te zeggen... stond ik daar voor niets!. Nu maar naar de huisarts om 14:40
Grappig dat jij weet waar ik ben geweest ik ben dus wel doorgestuurd naar de huisartsenpost en door die arts begeleid bij het hele proces. Ik moest daarna wachten bij de SEH voor de echo's, maar de arts vd HAP kwam uiteindelijk ook met de uitslagen etc.. Hoe dan ook, sterkte lovepeet!
Klinkt eerder als een zenuw dat bekneld zit je been om dat je ook zegt last te hebben van spataderen. Je been zenuw vermoed ik eerder. Trombose hoop het niet voor je echt niet. Sterkte ermee en laat je niet afschepen. Kijk of je desnoods via een gyn te recht kunt met zo genaamde weeën of wat ( nood breekt wetten)
Hier ook na de bevalling ineens erge pijn in mijn onderbeen. Kreeg ook een rode vlek en kon niet meer op mijn been staan. Eerst voelde het als erge spierpijn/kramp maar later werd het erger. Hier in het ziekenhuis werd ik gelukkig wel serieus genomen nadat ik het zo'n drie keer gezegd had... Uiteindelijk zes weken bloedverdunners moeten spuiten en een antibioticakuur gekregen. Dus gewoon eisen dat ze een echo laten maken van je been.. Succes!
Sterkte meid. Hoop echt dat je nu wel serieus wordt genomen. En je moet ongeveer nog zo'n 20 weken. Dat ze er toch maar even uitgebreid naar kijken of eventueel een echo. Nu ben je zwanger en is makkelijk lullen met 'Ja komt door de zwangerschap'. Hopelijk voel je je goed beter en dat je van je zwangerschap kunt genieten.
Hallo meiden ben ik weer.,.. nou mijn eigen huisarts gesproken ze heeft ernaar gekeken. maar ze vermoed een beknelde / onstoken zenuw in mijn rug.. maar ze sluit trombose niet uit. ik heb dus een doorverwijzing gekregen. ze gaan maandag ochtend bellen voor een bezoek aan de arts voor een echo en bloedprikken. omdat er geen spoed achterzit vind ze. Word het maandag pas... de pijn kan se niets aan doen omdat ik zwanger ben ....