Ohh ik heb dit ook gehad! Werd ook niet serieus genomen , was gewoon bekken instabiliteit of mn dochter drukte op een spier. Jaja ineens mn been 3x zo dik, met spoed naar ehbo . Diepe veneuze trombose!! Succes, als je eventueel vragen hebt kun je pben!
TS schrijft dat ze er al een jaar last van heeft, dan lijkt het me stug dan het trombose is. Hopelijk vinden ze snel de oorzaak en ben je van de pijn af.
Lees nu dit alles pas. Ik duim voorje meissie, fijn dat er nu eindelijk goed naar gekeken wordt. Hopelijk is het niks ernstigs en kunnen ze in elk geval wat aan de ergste pijn doen. Sterkte!
Om eerlijk te zijn denk ik eerder aan een hernia. Zeker het verloop door het jaar heen met vlagen. Door de zwangerschap wordt er meer verwacht van je lichaam in dit gebied en zijn de klachten erger. Pijn in de kuit. Tintelingen enz.. Passen ook binnen de hernia klachten
Hallo dames.. ik moest even bijkomen van gister avond nacht... om 22 uur is mijn man meegegaan naar de hap. daar aa gekomen was het wachten begonnen. ze hebben een vingerprik gedaan dat was een sneltest op trombose... Die was negatief.. maar waarom had ik zo'n pijn.. arts konden het niet vinden door naar de seh. daar lange wachten begonnen.. Bloedgeprikt minimaal een uur voor de uitslag ook in mijn bloed was niets te zien. toen werd er letterlijk gezegt. geen arts die nu om dit tijdstip komt om een echo te maken van je been. dus advies maandag terug voor de echo. Overleg met gyn wat voor pijn medicatie. door zwangerschap vallen veel dingen af. Wat bleef er over morfine volgens gyn dat wilde ze me niet geven.. omdat ik geen botbreuk had oid. dus werd er een kous omgedaan en werd ik weer weggebonjourt.. ik was jawel 02:15 thuis!!!
Het naar de hap komen was ook nog gedoe mijn man had gebelt en er moest met de arts overlegt worden of ik wel mocht komen.. na een uur werd ik pas teruggebelt dat ik wel mocht komen
Zit er niet een zenuw klem? Je zou misschien eens kunnen informeren of een fysio iets voor je kan betekenen.
Nee helemaal niets.. werd zo weggestuurd was niet dringend genoeg.. moest maandag maar naar het ziekenhuis
Ik zou echt met een fysio bellen Artsen hebben daar helemaal geen kaas van gegeten en als ik je klachten hoor klinkt het echt als iets met spieren, zenuw of banden
Dat is toch ook een fijne gedachte. gelukkig niets levensbedreigend. Maandag gaan ze verder zoeken... ze gaan in ieder geval verder zoeken