Dan doen ze wat anders dan ze zeggen Medische acceptatie | Consumentenbond Ik heb bij mijn overstap naar ditzo afgelopen jaar ook geen vragen gekregen terwijl ik wel een aanvullend pakket heb
Zit ik hier drie bladzijdes te lezen om er achter te komen hoe het met ts gaat... Hebben jullie het alleen maar over of fysio wel of niet in het basispakket zit en of het wel of niet begrijpelijk is als je je alleen basis verzekert! Haha. Hoezo 'off topic'...
Raar verhaal, ik ben een wandelend zorgdossier en stap toch regelmatig over, nog nooit gekke vragen gehad en ik 'kost' ook een berg.
Je mag de brieven lezen hoor btm ik heb niets te verbergen ik zeg overigens alleen wat mijn situatie Is . Ik zou heel graag aanvullende pakketen hebben scheeld mij duizenden euros per jaar .
Daarom reageer ik ook niet meer. ik heb nooit gevraagd naar een verzekering.. ik heb gevraagd of iemand wist wat ik kon doen.. En niemand gaat wat aan waarom ik een basis verzekering heb. dat is mijn zaak. maar dat betekend niet dat ik niet geholpen hoef te worden
Ja dat mag je best weten Ik kan sam86 persoonlijk... indd ik ben het met haar post eens.. zoveel mensen zitten in een basis pakket omdat het absurt is wat je moet betalen tege woordig. maar wat ik al zei ik ga daar niet verder op in want dat is niet wat er gevraagd werd. bovendien mensen die zeggen ze heeft er al langer last van klopt maar niet zo helse pijn als dat ik nu heb . het was altijd draagbaar.. ik kon er gewoon nog alles mee dus besteede er niet zo veel aandacht. maar als ik lig te huilen van de pijn trek ik wel aan de bel. ik heb donderdag pas een afspraak in het ziekenhuis .. helaas
Ik dacht dat je vandaag voor onderzoek moest? Nog langer wachten dus! Heb je al wel een pcm-spiegel opgebouwd? En de meeste berichten van: 'ga naar de fysio' zijn gewoon goed bedoeld. Toen ik je dat adviseerde, wist ik niet dat je geen aanvullend pakket hebt.
zo dat lijkt me erg pijnlijk, ook omdat je 2 peuters thuis hebt. heel veel sterkte en hopelijk komt er wat uit donderdag!
De reden waarom het niet kon va daag is dat het precies een tijd was dat ik mijn dochter op moest halen. en niemand anders haar kon ophalen Bij zo'n onderzoek mag ze ook niet mee naar binnen dus dat werd allemaal erg lastig. maar omdat mijn huisarts nogsteeds vind dat er geen spoed achter zit. heeft ze het maar aanstaande donderdag gedaan.
Hoe was het vandaag bij de huisarts? O ik zie nu pas je eerdere bericht... Vervelend... Kun je niet bij een andere huisarts terecht?
Ik heb op de hap een steunkous aangekregen. En dat vermindert de pijn wel en indd pcm. het is nu uit te houden. alleen die 49 traptreden naar mijn woning boven is hell
Zat ik ook over na te denken maar over een maand verhuizen wij en blijven we niet bij deze huisarts. dus of dat nog zin heeft
Pfff 49 trappen met zulke pijn? Kan je niet een nachtje bij je ouders logeren of iemand anders bij jullie zodat jij kan rusten? Je bent zwanger en met zulke pijn moet je toch je rust nemen. Kan je moeder bij je logeren of een vriendin van je die de kinderen een beetje kan bezig houden of naar school kan brengen of voor boodschapjes te doen, of dat iemand eten voor jullie maakt zodat je dat niet hoeft te doen. Of thuisbezorgd Heel veel sterkte! Hopelijk is het heel snel donderdag ik denk aan je
Helaaaas niemand in de buurt. moeder woont hier uurtje vandaan .. en kind moet sowieso nog een week naar school ..