ik heb nu bijna 1,5 week last van de kleine meid die nu onderin ligt. soms loopt ze flink door te duwn dat ik pijnlijke steken in me vagina krijg. en af en toe voel ik net als af ze daar van onder iets aan het los puteren is (zo voelt het dan) nu vraag ik me echt af is dit wel normaall zo vroeg????? iemand die me kan helpen met deze vraag. laat aub wat achter voor me! vriendelijke groeten: Gimena
Hoi, Bij jouw termijn zwangerschap kan je kindje nog heel veel kanten op. Nu vindt je kindje het prettig onderin maar kan zo weer op zijn kop liggen morgen. Als je kind ingedaald is kan het zelfs nog draaien. Pas als de gyn of verloskundige heeft gezegd dat het vast ligt in je bekken dan kun je er vanuit gaan dat het zo blijft liggen, dus niet te druk maken, waarschijnlijk gaat je kindje wel weer verliggen.
Wat staat er op je kaart? Bibi? Vib? mijn kids lagen alle 3 vib met 30 weken dus heel raar is het neit
ja vast in bekken betekend dat. dan draait je kind zeer waarschijnlijk niet meer. Kan wel met 30 weken maar is wel vrij vroeg. Maar dan gaat het niet meer in stuit liggen dat scheelt
Bij mij ging ze ook al met 30 weken indalen, vooral bij een eerste kindje is dat heel normaal. Steekjes en druk op je vagina hoort er ook bij.. zal me er niet te druk over maken. Maak je je echt zorgen, bel dan je VK/Gyn even om je gerust te stellen.
haha dan ben ik laat geweest, O nee ben in de war!!! inderdaad met 30/31 weken kreeg ik indalingsweeen bij de eerste. De tweede is pas tijdens de bevalling ingedaald. (sorry) Zwanger hè?
tot nu toe is ze niet meer gedraait., moet morge ook naar de vk toe. want ik heb zelf BI. en kan nu hellemaal niet meer lopen. want de fysio is naar ons huis gekomen en zei. dat ze heel waarschijnlijk nu onderin ligt. omdat ze het ook zo voelde. want bij me moeder was dat ook al me broer en ik lagen al snel onderin. en heb niet echt een zwangerscha buik en als ik lig zie je ook echt de helle baby liggen.
idd is me eerst kindje.. gelukkig,wou al zeggen. als ik plat lig zie je der billen ook echt net boven me navel. en kan nu niet meer lopen (BI)
Toen ik met 26 weken een pretecho kreeg lag de kleine ook al helemaal onderin hoor. Hij lag echt heel laag zei ze. Hij kan gewoon nog overal heen, dus is helemaal niet gek