Dag allemaal, Ik weet dat niemand de wijsheid in pacht heeft en dat enkel en alleen een positieve test uitsluitsel geeft maar wellicht kunnen jullie mij wat moed in praten en hebben jullie ook last gehad van dezelfde verschijnselen. Ik ben in juni zwanger geweest maar dat is helaas geeindigd in een miskraam. Omdat ik via IVF/ICSI zwanger ben geworden kreeg ik bij aanvang van mijn zwangerschap last van ernstige overstimulatie waardoor de zwangerschapsverschijnselen en beetje overschaduwd werden door de klachten die bij OHHS horen. In oktober kreeg ik de eerste cryo's terug geplaatst en al vrij snel voelde ik dat het niet gelukt was. Nu heb ik bij mn laatste tp van de laatste cryo een heel erg positief gevoel! Net als bij de 1e keer toen ik zwanger was heb ik vanaf dag 3 na terugplaatsing een pijnlijke onderrug en buikloop en een continue druk op mijn baarmoeder. Onze poes is ineens superlief en knuffelig (wat ook kan liggen aan het feit dat we in oktober op vakantie zijn geweest en hem 2 weken in een dierenpension hebben geplaats) Op dag 5 en 6 was ik met vlagen heel erg misselijk, super emotioneel en doodmoe. De rugpijn trok langzaam naar mijn billen met enorme spierpijn in mijn billen tot gevolg. Ik zit nu op dag 7, de rugpijn is weggeebd, ook het misselijk gevoel en de buikloop (nu zelfs beetje verstopt). Ik voel me prima en heb nergens last van (na 10 uur geslapen te hebben). Vorige keer had ik boven genoemde klachten ook precies rond de innesteling. Ik heb dit keer alleen geen innestelingsbloeding gehad. Ik weet dat als je in de medische molen zit, je van ieder pijntje bewust bent maar het voelt nu echt anders als de keer dat het niet RAAK was. Normaliter krijg ik 3 dagen voor mn NOD rugpijn. Ik hoop het zo, ik hoop het zo , nog een week te gaan! 3 x scheepsrecht? Heeft iemand van jullie gelijksoortige ervaringen en verschijnselen? Veel liefs, Ciara
lieve ciara, helaas kan ik niet meepraten over symptomen voor de nod. maar ik wil je even ontzettend veel sterkte toewensen in deze vervelende weken. liefs!
Hoi Rachel, Jij schiet al op zeg! Heb je al een mooie buik en voel je je goed? Was nog nieuwsgierig hoe de ex heeft gereageerd op het nieuws Liefs, Ciara
wat denk je? helemaal geen reactie gehad. alleen maar extra moeilijk doen over andere dingen. ik voelde in mijn wachtweken helemaal niks aan mijn lichaam. dat je nu niks (meer) voelt hoeft niet perse iets te betekenen he! nog 8 dagen in spanning.
Hmm, ik herken de buikloop en daarna de verstopping. Ook de moeheid, emotionaliteit e.d. Ook allemaal ver voor nod...
Daaaag, Ik had bij mn laatste tp van de laatste cryo een heel erg positief gevoel! Net als bij de 1e keer toen ik zwanger was had ik vanaf dag 3 na terugplaatsing een pijnlijke onderrug en buikloop en een continue druk op mijn baarmoeder. Onze poes ligt voortdurend op mijn schoot (is normaliter niet zo knuufelig) Op dag 5 en 6 was ik met vlagen heel erg misselijk, super emotioneel en doodmoe. De rugpijn trok langzaam naar mijn billen met enorme spierpijn in mijn billen tot gevolg. Nu zijn de meeste verschijnselen verdewenen maar ben ik met vlagen misselijk. Ik ben echter zo stom geweest om te testen op dus dag 8 na tp (11 nov=tp) en natuurlijk negatief Vorige zwangerschap teste ik op dag 9 na terugplaatsing positief (via bloedtest vanwege de overstimulatie) Ik had op dag 9 een HCG van 47. Weet iemand hoeveel HCG je in je urine moet hebben bij de kruidvattesten? En kan het zijn dat ik toch zwanger ben maar gewoon te vroeg getest? Ik weet het, ik ben dom, dom, dom, dom! HELP!