Hallo Allemaal, dit is onze eerste officiële ronde en ik zit nu 12 dpo. Vanmorgen aan actiontest gedaan. En je raad het al op afleestijd na 3 minuten niets, maar daarna ermee naar de keuken gelopen test uit elkaar gehaald om te kijken en toen meende ik een lijntje te zien. En hij werd donker naarmate de tijd verstreek. Ene moment lijkt hij roze andere moment lijkt hij meer grijzig. Kortom ik beschouw hem als negatief!! Geprobeerd foto's er van te maken, maar lukte niet echt. Toen dacht ik ja nu is die opgedroogd dus misschien is het wel een indrooglijntje. Dus ik 5 sec in water gehouden en toen even neergelegd zodat ie door kon lopen en toen werd ie juist weer meer rozig. Toen snel foto's gemaakt en dit is het resultaat. Maar nu ben ik toch wel benieuwd wat jullie er van vinden Ik moet er wel bij zeggen dat ik best wel wat symptomen heb, maar weet ook dat dit niets hoeft te zeggen en de vorige keer toen ik een actiontest gebruikte (controle hoe die op mij reageerde) ik geen indrooglijntje had. Ook niet de volgende dag. Het lijntje is evenbreed als de controlestreep.
Ik vind het net iets te licht om je al te feliciteren, helema gezien action testen na de tijd vrijwel altijd een vaag lijntje geeft. Ik zal als ik jou was voor de k2v5 gaan!
heyy stokkie zie een streeppie!!!!!!!!!! Over 2 dgn weer testten duim dat hij donkerder word!!!!! je waslijstje aan kwaaltjes ..... had al kleine vermoedde meid!
Ik zie heeeel vaag iets maar het lijkt zo grijzig. Misschien over twee dagen nog een testje doen? Je zit tenslotte maar op 12 dpo. Wanneer is je NOD?
Jeetje de kwaliteit van de foto's gaat wel erg achteruit zeg door het verkleinen. Snap nu waarom mensen altijd zeggen in het echt is het beter te zien hahaha. Op basis van deze foto's zou ik zelf zeker zeggen negatief.
2e foto zie ik hem wel hoor!!! en je 1 foto in je 1e bericht ook! zet hem anders in negatief meid overigens mooie brede streepje,
Ja ik twijfel zelf ook zo erg en ben gister achter kv aan gegaan maar waren op:x Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik dus geen indrooglijn had bij deze test. Ik heb dit speciaal getest toen ik zeker wist dat ik niet zwanger was. Geeft natuurlijk geen garantie haha. Geeft wel een beetje hoop deze reacties Heb ook nog nooit indrooglijntjes gehad bij KV overigens EDIT: NOD is een beetje lastig te bepalen voor mij. 18 maart miskraam gehad (ik wist niet dat ik zwanger was en op deze manier kwam ik daar achter) Daarna een cyclus van 26 dagen en waarschijnlijk geen eisprong gehad. De volgende cyclus is nu en als ik uitga van mijn normale dan was mijn NOD 7 a 8 mei. Maar ik heb mijn eisprong eerder gehad en weet dat mijn LF 14 dagen is dus dan zou mijn NOD 5 Mei zijn dus aankomende zondag.
Ik zie nog niet zoveel streepje, maar je zit ook nog slechts 12 dpo. Ik zou dus binnenkort nog even een testje doen, vind het wel hoopvol namelijk, zo'n heel wazig streepje.
ooeeh moeilijk moelijk zeg! Ook ben ik niet erg bekend met deze testen. Heb je al op internet gezocht of ze toevallig vaak fout positief aangeven? Ik zie namelijk wel iets maar ik vind ook dat je kruidvast test moet halen vanmiddag meid die zijn ook nog eens gevoeliger, dus wie weet! Heb je zelfs dan een donkere streep. Je weet de drill he? Plas paar uurtjes inhouden, niet teveel drinken. Spannend hoor! En je zit nog maar op 12DPO joh, heel donkere streep zal dan ook raar zijn ja! Hou je ons op de hoogte??
Ik zie een streepje, maar ik heb afgelopen maand ook 3 dagen lang zulke streepjes gehad en ben helaas echt niet zwanger.. Ik hoop dat het bij jou wel een echt streepje is! Succes! Liefs
Ja dit streepje is ook lastig. Heb nog niets gedronken vandaag en ga nu naar de KV om te kijken of ze er inmiddels weer zijn en anders rij ik naar dichtsbijzijnde dorp hahaha. Ik moet eerlijk toezeggen dat het me wel een beetje hoop geeft, omdat ik nog nooit eerder een streepje op geen enkele test heb gehad (bewaarde ze altijd langer)
jeej ze waren er weer. Gelijk maar 2 doosjes gekocht. Nu wachten totdat ik moet plassen en dan ga ik een kruidvat doen.
Ow help! Net kruidvat gedaan! Ik zag eerst niets! EN toen in de laatste minuut dacht ik iets te zien, maar dacht nog misschien wilde ik het zien....Toen de 5 minuten om waren direct naar de woonkamer gelopen voor beter licht en jaaa daar zag ik hem! Een licht rose streepje en direct foto's gemaakt!!! En na weer 5 minuten (dus op tien minuten nog weer foto's gemaakt) Ben benieuwd wat jullie nu zeggen