ONTZWANGEREN ... 6 Maanden verder ...

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door natascha25, 12 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha25

natascha25 Bekend lid

1 nov 2005
    732
    0
    0
    Hi ik weet niet goed waar ik dit bericht kan plaatsen dus vraag ik het aan u. Ik ben ruim zes maanden geleden bevallen. Ik heb nog steeds veel problemen met het lichamelijke herstel. Ik heb bij mn vagina nog pijnlike plekken zitten van vermoedelijke ingegroeide hechtingen. En mn binnenste lippen doen zeer (sorry voor de details) ik ben al vier keer bij de huisarts geweest en die zegt dat het een kwestie van tijd is. Ik heb om de haveklap blaasontsteking en voorholte ontsteking. heb al drie anti biotica gehad maar het komt steeds terug. Dit komt volgens de arts dat de weerstand nog minder is. Seks gaat ook nog moeizaam want een verkeerde beweging en mn bekken en rug zijn weer een week uit de roulatie. Al met al een hele hoop klachten en de reden waarom ik dit hier neer zet is dat u mischien meerdere vragen heeft gehad over dit soort dingen of tips heeft want ik zit er behoorlijk mee. Want als het een kwestie van tijd is begin ik het echt hel erg zat te worden.

groetjes x

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hallo,

Helaas kan er ik niets anders van maken dan dat de huisarts ook heeft gezegd. Het zinnetje 9 maanden zwanger en negen maanden ontzwangeren gaat voor velen op. Jouw hormoonhuishouding moet echt weer op de rit komen. Misschien dat je extra vitamine-pilletjes kan slikken om de weerstand op te krikken. En wat betreft je bekken...dat kan (helaas) wel langer duren dan 9 maanden.

Ilja

Deel Deze Pagina