Ontzwangeren en cyclus

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door mama van Joy, 30 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van Joy

29 jan 2011
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat ontzwangeren 9 maanden duurt weet ik, maar duurt het ook zolang voordat je cyclus weer op orde is? :(

In december ben ik bevallen van een prachtig meisje en sinds februari is mijn cyclus weer regelmatig. Echter sinds april vloei ik na gemeenschap en sinds juni is mijn cyclus ook helemaal van slag. 4 maanden was het netjes iedere 4 weken toen werd het ineens 6 weken en nu 3.

Over het vloeien had ik de vk hier algevraagd en daarvoor moet ik sowieso volgende maand een keer naar de huisarts maar was even benieuwd of meer mensen dit (her)kennen... ben het ontzwangeren wel een beetje beu ;)

2. mama van Joy

29 jan 2011
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helemaal niemand ervaring mee? Begin me langzaam aan toch een beetje zorgen te maken :(

3. SenC

SenC Nieuw lid

1 jun 2012
    4
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

ik ben eind dec. bevallen. Echter, ik ben tot op heden nog niet ongesteld geworden. Wellicht dat dit komt door borstvoeding. Ben benieuwd of de 9 mnd. ontzwangeren dan nog volgen...

Groetjes.

4. babyproject

babyproject Niet meer actief

Ik ben eind februari bevallen, heb 3 maanden borstvoeding gegeven en ben nu dus alweer 2,5 maand gestopt met borstvoeding, maar nog geen menstruatie gehad!

Ik heb besloten er niet meer op te wachten en aan de pil te gaan om weer wat regelmaat erin te krijgen.

Deel Deze Pagina