Hallo dames, Ben benieuwd hoelang het bij jullie geduurd heeft om weer op je oude gewicht te komen van voor de zwangerschap...
Hier meteen na de bevalling al 3 kilo onder mijn startgewicht. Maar geloof maar niet dat mijn broeken me weer pasten:S
Lichter zelfs!!! Wat goed ben echt bang dat het bij mij er niet afgaat hihi... Hoeveel was je aangekomen?
Gelijk na de bevalling, zelfs een kilo lichter. Heb mijn broeken nog niet gepast draag nog vooral joggingbroeken en positiebroeken.
Lees verschillende reactie over dat de broeken niet passen waar ligt dat aan? Want je bent lichter dan voorheen...
Dat is wel erg veel. Ben tot nu 15 kilo aangekomen, heb ik aan mezelf te danken. Eet echt letterlijk voor 2!!
Ik zat na 2 weken op m'n oude gewicht, maar ook mijn broeken pasten niet. Nu bijna 5 weken later pas ik een aantal van m'n broeken, maar nog lang niet allemaal.
Ben nu net weer terug op het oude gewicht van voor mijn eerste bevalling. Tussen de zwangerschappen door was het me niet gelukt. Beide zwangerschappen ruim 20 kilo aangekomen. Ik heb echter niet gelijnd of wat dan ook. Geduld is een schone zaak.
Door hormonen en bevalling e.d. gaan je heupen wijder staan en je hebt een buikje, hier 30 kilo aangekomen en pas na een jaar ging er wat vanaf, buiten de eerste 10 kilo die waren er na een paar dagen af, ik heb opgelet met eten maar onder invloed van hormonen hield ik alles vast.. mijn lichaam was herstellende en besloot zelf dat het alles vasthield, pas na ontzwangeren en hormonen weg ging er pas wat vanaf..
Dat zegt eigenlijk niet zoveel ik at amper , ik kon amper ademen laat staan eten de baby was zo groot en zat zo hoog en bleef maar aankomen bij de tweede heb ik veel gegeten en ben ik niets aangekomen... Ik at tijdens en na de eerste gewoon echt te weinig en mijn lichaam hield alles vast bedenk ik achteraf..
Hier na 3 wkn, was 9 kg aangekomen. Gaf wel bv. Maar heb ook broeken sie nooit 334 zijn gaan passen, na de bevalling zijn mijn heupen ( gelukkig ) iets breder geworden...
Na twee weken paste ik mijn broeken weer. Na een half jaar 7 kilo onder startgewicht.... Stress was de boosdoener! Maar mijn buik en borsten zijn erg slap.
Bijna 3 maanden geleden bevallen en sindsdien 18,5 kilo kwijt.. 4 kilo onder startgewicht zwangerschap Wel mede door gezond eten en ongezond eten laten staan en niet meer snacken Vorige zwangerschap bleven er 10 kilo plakken die er nooit zijn afgegaan maar toen heb ik er dus ook niks voor gedaan zoals gezond eten etc