ik heb 2 keer na de bevalling mijn menstruatie gehad, ik weet dat ik nog geen regelmatige cyclus kan hebben of dat ik mn cyclus nu nog moeilijk kan uitrekenen maar ik bloed zeker minimaal een week te vroeg! we hebben 1 keer onveilige seks gehad, condoom was gescheurd, ik weet dat je na de bevalling heel erg vruchtbaar kan zijn maar van 1 keer? nee dat kan niet toch? tja geen morning after pil gehaald en sinds enkele dagen begon ik hem toch te knijpen,.... menstruatiepijn en tijdens mijn hele zwangerschap heb ik elke ochtend hoofdpijn gehad, van het begin tot het einde, vanaf de eerste dag na de bevalling was de hoofdpijn weg ik had nu al 4 keer bij het wakker worden hoofdpijn gehad dus,...ik voelde me zoals precies een jaar geleden! gisteren soms felle steken gehad en rugpijn maar toch een beetje anders als een jaar geleden en nu zie ik een beetje bloed tevoorschijn komen, minimaal een week te vroeg, ik ben er net 2 weken van af, zo vroeg heb ik het nog nooit gehad zou dit nu zijn wat ik denk wat het is?
Volgens mij kan alleen een zwangerschapstest uitsluitsel geven... en ja, je kunt zwanger worden van 1 keer seks
zou best eens kunnen... ik zou snel een testje doen!!!! dan weet je het gewoon zeker en hoef je ook niet meer onzeker te zijn!
Ik werd zelfs ineens ongesteld terwijl ik nog 1,5 week de pil moest slikken! Je lichaa, kan soms raar doen na een bevalling hoor! En ja, ik heb aan den lijve ondervonden dat je na 1x onveilige seks zwanger kan worden MET een onregelmatige cyclus! Kwestie van goed mikken zegt VL altijd ik zou ook even een testje doen..
neen, niet nodig denk ik, heb een hele felle menstruatie gehad, nu is het bijna gedaan. nou niet echt veel feller als normaal, alleen de eerste 2 dagen meer bloed als normaal raar genoeg wel geen hoofdpijn meer gehad bij het wakker worden