Ontzwangeren: haaruitval :-(

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door cocko, 21 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Wie heeft er tips die ik eens kan uitproberen tegen haaruitval? Ons jongste zoontje is inmiddels 5 maanden en volgens mij ben ik aan het ontzwangeren, pfft. Echt bosjes haar vallen tegelijk uit, het valt zelfs andere mensen op dat er dunne plekken te zien zijn :(

Bedankt alvast!

2. roomsoesje27

roomsoesje27 Bekend lid

28 jul 2013
    899
    1
    16
    Assen
    Is helaas niets aan te doen, hier werd het rond 11 maanden eindelijk beter. Heb nu nog steeds van die sprietjes met nieuwe haartjes die korter zijn dan de rest.

3. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ik heb ook onwijs last van haaruitval... vreselijk! Daar gaat mn mooie bos haar

4. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Pff er is niks aan te doen? Oh vreselijk. Echt overal zitten haren, heb nog lang haar ook dus echt niet leuk als het in de kleertjes van de kleinste zit :) Vanmorgen dacht ik: wat voel ik toch op m'n rug? Wat bleek: gewoon een bosje haar, geklit en al! En als ik m'n haren kam, zit de borstel ook vol.

Zou het wel weer allemaal bijgroeien?

5. Hupje

Hupje Actief lid

15 jun 2015
    281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kreeg als tip om vitamine b te nemen toen ik klaagde over mijn losse haren, maar ik weet (nog) niet of dat helpt. Ik zie gelukkig geen dunne plekken op mijn hoofd, maar mijn huis kan ik blijven stofzuigen.

6. Mopsie78

Mopsie78 Lid

17 nov 2014
    9
    0
    0
    Eindhoven
    Zo herkenbaar! Ik heb ook gelet op me voeding en vitamines geslikt...maar leuk is inderdaad anders :(

7. Rabbit

Rabbit Niet meer actief

Hier ook. Echt bosjes tegelijk. Ook kale plekken gekregen. Ben vitamines gaan slikken en shampoo gehaald ervoor bij drogist gewoon. Of echt gewerkt heeft weet niet. Het extreme haar verlies nu over. Maar verlies nog wel wat meer dan normaal. Doe nu elke dag m'n haren in staart. Anders ook alles vol. Inclusief zl. Dus dan maar even zo 😉 de kale plekken zijn aan aangroeien zitte nu stekels 😜. En geloof wel tzt weer normaal wordt. Maar heeft even tijd nodig aan te groeien nu.
    Succes ermee!

8. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Hier ook een paar maanden gehad. Ik ben na 7 mnd naar de kapper geweest en er een flink stuk af laten knippen. Het lijkt wel of dat geholpen heeft. Ik kreeg gelukkig geen kale plekken maar je ziet nu wel overal nieuwe korte haartjes. Ik kan zeggen dat het nu pas echt helemaal voorbij is na bijna 9 mnd.

9. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Nioxin typ maar in op Google!

10. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Mijn zoontje is even oud en heb het ook zo erg! Óveral liggen haren. Ik heb ook lang haar, dus je wordt er gek van... Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik in de zomer altijd in de rui ben ;), maar het is nu wel erger! Nioxin, nog nooit van gehoord! Heb je het zelf gebruikt?

Deel Deze Pagina