Mannen hebben hun trots hoor ze willen niet afgaan voor hun vrouw en zeker neit als het om kinderen gaat Waarschijnlijk is hij erg onzeker Maar moest hij nisk van de kraamzorg doen dan dat is het juiste moment om het de mannen te leren . En miss de dingen die hij nu wel doet aanprijzen . Zeggen hoe trots je bent op hem dat hij dat allemaal maar ff doet . En dat zijn kindje ook erg blij is met zon papa die zo verzorgend is .
toen de kraamzorg hier was moest hij inderdaad alles gewoon doen, en heb ik vaak zat gezegd dat ik het knap vond dat hij dat allemaal deed, maar toen de kraamzorg weg was werd het allemaal steeds minder. terwijl hij het toen beter wist dan ik. dus ik snap niet waarom dit zo gegaan is. zelf stofzuigen wilde hij niet terwijl ik dat eigenlijk niet mocht. maar ja als hij bijvoorbeeld haar luier verschoont en ik zie bij de volgende luier dat ie scheef zit of de randjes niet goed, dan moet ik daar toch iets van zeggen, ik zeg alleen maar van let je daar even op de volgende keer. maar dan zegt hij gelijk van ik doe het niet meer. moet ik dan niets zeggen, zodat mijn kleine meid doorlekt? en hetzelfde als de kleine meid naar bed moet en ik vraag of hij dat wil doen, omdat ze het dan echt zat is. dan zegt ie van kan dat niet even wachten want ik wil nu dit zien (op tv) ja hallo wat is nu belangrijker. bij mij gaat de kleine meid voor alles. dan maar ff wat missen op de tv.
Tja, wij hebben ook heel veel problemen gehad na de bevalling en we zijn daardoor ook bijna uit elkaar gegaan, maar we zijn nog bij elkaar en het gaat een stuk beter. Wij zijn beiden ook heel koppig en juist de stress daarna gaf het echt een extra duwtje om helemaal niet meer met elkaar te kunnen praten. Uiteindelijk zijn wij meer van elkaar gaan accepteren en laten we elkaar af en toe even praten. Maar het ging er echt heel erg heftig aan toe, het werd een vicieuze cirkel. Probeer dus duidelijk te zijn, blijf met elkaar praten en laat elkaar af en toe gewoon even praten (niet overal een discussie van maken) als je weet dat jullie het toch niet eens gaan zijn.