Dames, hier ben ik weer! hahaha, heb vandaag een aantal onderwerpen gestart Wilde toch over bepaalde onderwerpen jullie meningen/adviezen. Nu t volgende: ik ben 21 Aug bevallen en onze kleine is nu 7 weken oud. 2 weken geleden dachten we: laten we t weer is proberen, te lang geleden haha. Rustig aan gedaan natuurlijk, maar zodra ik ook maar iets voelde (t topje alleen al) deed t erg zeer!!! Branderig gevoel en heel nauw. Alsof ik maagd was..We bleven t even proberen maar ging echt niet. Volgende dag weer geprobeerd en dit x ging ie wel bijna helemaal erin en rustige bewegingen, maar na 5 min begon t toch weer zeer te doen en branderig gevoel van binnen Is dit normaal zoja hoelang duurt t voordat je er echt weer tegenaan kan?? Is dit niet normaal, wat kan t dan zijn de oorzaak??? iemand ervaring hiermee???
Vervelend is dat he! Bij mij heeft het ook wel een hele tijd geduurd voordat het echt helemaal geen pijn meer deed. Alles is toch net een beetje anders geworden zeg maar. Het pijnlijke gevoel moet gewoon een beetje 'slijten'. Maar ik zou proberen er niet teveel achter te zoeken, het is allemaal heel normaal en gaat ook echt weer over. Succes!
Hey nijntje op de mac, dankje voor je snelle reactie meid ! Ow gelukkig dat je t herkent hihi, wist al nie wat ik ervan moest denken. Je gaat toch gauw denken dat je de enige bent of dat t iets ernstigs kan zijn van binnen wat niet is genezen of etc etc. We blijven maar oefenen dan en rustig aan opbouwen, vent staat op springen arme ziel whahahaha, en ik wil ook wel weer
Goed ontspannen en rustig aan werkte hier 4 weken na de bevalling toen de inwendige hechtingen het eindelijk begeven hadden. Het beginnetje is inderdaad even een beetje branderig en het voelt strak, maar als hij er helemaal inzit is dat weg, en met wat extra glibber te verkrijgen bij de lokale drogist gaat dat beginnetje ook een stuk makkelijker. En inderdaad, na een paar keer oefenen gaat het steeds makkelijker
@sweet978: dat oefenen is saaaai whahaha, omdat je beide echt zoiets hebt van, we want more!!!! whaha.
Hier idd na week of drie (had alleen uitwendige kleine hechtingen) geprobeerd, eerste keer auuwwwwww..... Door de hormonen kwam mijn vochthuishouding niet op peil dus werd wel opgewonden maar er gebeurde niks zeg maar... door glibber gel ging dat echt 100 keer beter!!! succes...!!!
hier na 3 weken, zonder pijn en moeite. maar ik denk dat het ligt aan de schade die je hebt gehad, ik had maar 1 hechtinkje.
Hier doet het nog steeds pijn. Ik had inwendige hechtingen en die plek is wat stug en erg gevoelig. Ik ga het nu maar dagelijks masseren in de hoop dat dat helpt want ik baal er stevig van :x!
Hoi, wij deden het na 2 weken weer voor het eerst en t viel me erg mee (had ik noooit verwacht hoor, had me zorgen gemaakt tijdens de zwangerschap want toen was t geen feest....maar ik had geen hechtingen) Succes!
Ik was niet uitgescheurd en ook geen hechtingen! Enkel opgezwollen van onderen en een beurs gevoel... T is nu 7 weken geleden dat ik ben bevallen en heeeel af en toe voelt t van onder ff alsof er wat inzit (moeilijk uit te leggen) hihi, soort van beurd ofzow. Ik blijf t maar gewoon proberen, dus rustig aan opbouwen en we zien t wel. Heb ontiegelijk veel zin!!! T verschilt dus echt per persoon zo te lezen, degene die wel uitgescheurd zijn/hechtingen hebben gehad of beide hebben sneller seks en minder pijnlijk of helemaal pijnloos dan iemand die geen hechtingen had of uitgescheurd was...T is dus bij ieder anders
Sorry geen ervaring mee, heb een keizersnede gehad!..... Maar ik hoop dat er snel wat verbetering in zit en voor jullie beide weer leuk word!
hoi, ik denk dat het dan idd een kwestie is van eht wat tijd gunnen en rustig aan proberen. Goed dat je wel zin hebt, heeeeeel herkenbaar ook.... t was dat wij in de kraamkliniek lagen anders had ik mijn man al na 3 dagen t bed in gesleurd ; ) Succes Groetjes,
@Nikster: dankjewel meid, wij kunnen ook niet wachten dat t weer leuk word zoals voorheen! Hoelang kan/mag je geen sex hebben als je een keizersnee hebt gehad?? @Sas26: na 3 dgn?? hahahaha zo snel hoefde t voor mij niet hihi Ik lag echt in een deuk bij jou reactie zoooo leuk neergezet! En neee zullen t rustig aandoen, meneer wilt wel wild tekeer gaan, maar doet/durft dat nog niet hihi. @ Fiona1987: je bent 2 dgn na mij bevallen, heb je een goede bevalling gehad meid?? Ja ieder is anders, als jij er nog nie klaar voor bent doe je t niet. Ik durfde heel lang ook niet hoor, al had ik wel megazin! Nu ben ik er redelijk klaar voor en heb zoiets van als ik nie al begin te proberen en mijn angst te overwinnen word t moeilijker en komt t er helemaal nie meer van hihi