Ik weet dat borstvoeding geen anticonceptie is, maar wij hadden zoiets van we gaan nu niet aan de anticonceptie omdat het de vorige keer ook een jaar op zich liet wachten en als het eerder komt kunnen we dat ook wel aan. Vandaag dus nog steeds niets te bekennen. af en toe nog wat gekriebel in mijn buik, en op dit moment weer steekjes in mijn borsten. Ik weet het gewoon niet meer. Ik blijf maar wachten tot ie doorbreekt. Hoe gaat het bij jullie? Gaan julie nog testen denk je? Wel spannend hoor!
Pfff, moet er niet aan denken om nu alweer zwanger te zijn. Ja, het zwanger zijn lijkt me weer super (ook nu al), maar ik wil voorlopig geen tweede baby erbij. Tis nu al zo druk. Zo zie je maar dat echt iedereen verschillend is. Succes meiden met testen, ik duim voor jullie
@lies Hier ook nog helemaal niks te bekennen..Ik meende gister wat te voelen in mijn buik Maar kan der ook helemaal naast zitten hoor..Dat mijn lichaam mijn compleet voor de gek houd haha.. Ik weet het ook niet meer hoor Denk dat ik eerst maar niet ga testen..als ik volgende maand nog niet ongesteld ben, ja mischien gooi ik er dan een tesje tegenaan
oh chamaro jij maakt het ook lekker spannend. Je weet inderdaad niet meer wat je nu wel mag voelen en wat niet. Op dit moment weer erg veel zin in cola en appelstroop, dit waren voor mij de tekenen bij de 1e en 2e dat ik zwanger was. erg typisch allemaal. Slecht slapen is er ook weer zo een. Hij is nu 15 weken oud en nog steeds niets te bekennen.
Nou wie weet dan als je nu alweer zin hebt in cola en appelstroop..Mischien ben je dan toch.. Spannend hoor
nee ik denk dat ik niet meer zwanger ben, heb gister nog een test gedaan en ook nog een ovutest, maar beide zijn negatief. ik heb nu al 3 - 4 weken klachten dan had die test echt al positief moeten zijn volgens mij. Vind het wel jammer en we klussen vrolijk door dus wie weet ben ik nog zwanger voordat de menstruatie komt. Al is het dan wel moeilijk uitrekenen hoelang je zwanger bent.
@lies ik zou gewoon even langs de dokter gaan met je klachten dan weet je het zeker. Op een gegeven moment ga je steeds meer twijfelen over de klachten die je hebt. spannend hoor! hou ons maar verder op de hoogte als je wil! @chamaro Ik las dat je witte vlokjes had? dan kan het goed zijn dat je een schimmelinfectie hebt. Ik had ook witte afscheiding en wit tussen de schaamlippen (sorry anders kan ik het niet uitleggen) en ik had een schimmelinfectie. Kan ook pijn klachten veroorzaken
@ellen: Ja dat heb ik ook en het ik heb nu dus schimmelinfectie.. Ook heb ik nog blaasontsteking.. Hopen dat ik er snel van af ben dus
Jeetjes Chamaro, het zit je niet mee met al die ontstekingen. Heb je er nog veel last van? of heb je medicijnen ervoor gekregen. Ik heb vannacht zelfs gedroomd dat ik ongi werd bij opa en oma dus nu komt ie er vast heel snel aan!
nee maar goed je doet er niks aan.. Maar heb er geen last meer van gelukkig Ja ik heb er medicijnen voor gekregen.. Nou dan hoop ik voor je dat je ongi word. en weer met een nieuwe start kan beginnen Of dat je ongi uit blijft en alsnog zwanger bent
daar ben ik weer. Nog steeds niets te bekennen. Vanmorgen een testje gedaan, en daar zag ik een super super super super super licht streepje. Het was bijna niet te zien. Volgend weekend moet het dan toch beter te zien zijn. Ben nu extreem moe zo net rond etenstijd en vooral daarna! Ook merk ik nu als ik niet optijd eet dat ik erg flauw en misselijk word en als ik dan eindelijk mag eten dan zit ik na een paar happen vol. Het lijkt er dus allemaal heel erg veel op maar we wachten nog even af. M'n man zegt ook al dat mijn buik dikker is als anders. Komende week een drukke week dus veel afleiding. Groetjes Lies.
oooh spannend meid!!! Zou het dan toch? Ik ben ook nog steeds niet ongi..Dus denk dat morgen (op mijn vriend zijn verjaardag) een testje ga wagen..Heb der nog 1 hihi.. Verder heb ik geen symptomen.. Succes meid!
Haha ja dank je wel meid! Ga ook heel hard voor jullie duimen..!Als je nu al een licht streepje ziet nou dan denk k dat je wel zwanger bent
Ik hoop het ook, we zullen zien volgende week als ik weer een testje ga doen. Ben al stieken aan het dagdromen hihi. Succes morgenvroeg laat je wel wat weten?
Ja dat wil ik wel geloven Denk eerlijk gezegt wel dat je zwanger bent Maar wacht nog even met feliciteren als je begrijpt wat ik bedoel..ik wacht rustig tot volgende week Ik heb vanochtend getest en ik zag geen 2e streepje..Dus ik ben niet zwanger..
Ik ben vanmiddag ongesteld geworden.. 40 cyclus dagen heb ik nou..Ik ben zwanger geworden met 42 cyclus dagen.. Heb jij nog stiekem getest lies? Of ga je echt volgende week testen