Dank je wel. Spannend is het zeker.. Ik ben heel benieuwd of de test morgen donkerder zal zijn. Ik hou jullie op de hoogte..
Helaas, vanochtend test gedaan en er was totaal niks te zien. (grrr rare testen af en toe) En vanmiddag toch ongesteld geworden
aaahhhh wat jammer voor je....voel met je mee... maar eerst was er dus wel iets te zien bij de eerste test? Ja ach we zien wel mischien nog wel eerder dan volgend jaar...wil niet puschen maar zie niet in waarom nu niet....je leeft maar een keer en tenslotte moet ik het moelijke werk doen hahaha.....
Idd jammer Die streepjes van de vorige testen waren gewoon vals want de ene keer zag je ze wel een streepje en de andere keer weer niet. Heb van die dipsticks gebruikt.We willen sowieso voor de 2e gaan..
De plan is wel om niet lang te wachten op de 2e. Mijn man wil liever vandaag dan morgen, hihi. Ik had zoiets van ik stop eind van het jaar met de pil en dan volgend jaar gericht klussen. Maar mijn man zegt dat ik net zo goed nu kan stoppen met de pil en dan zien we wel wanneer het raak is Ik wou alleen wat langer wachten totdat ik ontzwangert was..
aha...ach ja is ook geen slecht idee we zien wel wanneer het gebeurt!!! ja je kindje is nu 4 maanden he....vanaf toen begon het bij mij ook wel te kriebelen..
Wat leuk dat jullie voor de 2e gaan.. Bij mij kriebelt het ook echt alweer Als ik al die zwanger vrouwen zie dan denk ik "ik wil ooooowk" Dan ben ik echt jaloers..Maar goed het beste is om nog even te wachten totdat we echt alles op orde hebben.. Ik wil school nog even afmaken (hoop dat ik dit jaar klaar ben) In december gaan we verhuizen.. En daarna zien we wel verder haha..
Chemaro: dat had (en heb ik ook) Als ik de foto's terugzie toen ik zwanger was denk ik echt: ohhhh ik wil weer, hihi.. Ik heb een niet al te perfecte zwangerschap gehad en de bevalling op zich vond ik meevallen (alleen 27 uur gebroken vliezen , 2,5 liter bloed verloren tijdens de bevalling en daarna met spoed naar de OK omdat er een stuk van de placenta vast bleef zitten) Mensen verklaren me voor gek als ze dit horen en als ik zeg dat we snel voor de 2e gaan. Ach ja, en heerlijk toch 2 kleintjes achter elkaar hebben ze in ieder geval wat aan elkaar.. Dus jullie zijn ook van plan om vanaf volgend jaar gericht te klussen
@cindy: ja dat moet wel lukken Maar ik zit ook nog niet aan de pil dus als het condoompje scheurt en ik heb net mijn eisprong tjaaaa dan heb ik pech haha @smiley: Vond je de bevalling meevallen? Nou het klinkt mij echt als een heftige bevalling! MAar wat raar dat de mensen jullie voor gek klaren dan..Het is toch jullie keuze denk ik dan Ja mischien wel ik denk als Chanell bijna 1 jaar is dat we dan weer gericht gaan klussen
aha zo doe jij dat hihi nee grapje!!! Ik ben nu met de minpil gestopt en wacht een menstruatie af en begin dan weer de normale pil te slikken dus ja als er tussendoor iets gebeurt hihihihi.....maar dat zegt mijn vriend zelf ook dus ja! Ppff ik heb ook een zware bevalling gehad maar zou het morgen ook zo weer overdoen. Tja zo erg zijn de kriebels danhe!!
Hallo allemaal, Jeetje dan ben ik een paar dagen niet hier en is het reuze gezellig geworden . Het is wat hé wel of niet weer zwanger raken. Mijn ongi is nu weg dus ik kan weer gaan klussen. Ik ben al na aan het denken hoe we het in huis dan moeten doen qua slaapkamers. We hebben maar 3 slaapkamers en geen zolder dus dat wordt even krap. We willen wel verhuizen, maar in deze tijd je huis kwijt raken is niet zo gemakkelijk. Een huis kopen daarentegen weer wel. Vind het wel leuk dat jullie ook allemaal zo snel weer een volgende zwangerschap willen. Lichamelijk ga ik het wel zwaar vinden denk ik, ben nu nog niet helemaal hersteld, moet nog 3 kilo zwangerschap kwijt en mijn rug doet nog een beetje zeer. Maar ik denk dan maar aan later als we met z'n allen aan een grote keukentafel zitten met vriendjes en vriendinnetjes, dat wordt vast heel erg gezellig!!! Groetjes Lies
tja het is wat jij wilt he.... wij hebben hier ook niet zoveel plaats..ach komt vast wel goed!! Niet? Je leeft maar een keer!!!
Cindy je hebt eigenlijk helemaal gelijk! Het komt wel goed qua ruimte. Ook denk ik: nu wil ik afvallen en daarna weer zwanger raken, maar dan kan ik daarna weer opnieuw beginnen met afvallen beetje onzin toch?
hahaha ja eigenlijk stom he!!!Ik ben hier nu wel weer op mijn startgewicht terwijl ik helemaal niet veel heb gesnoept tijdens de zwschap, had wel een zw.schapsvergiftiging mischien dat het veel vocht was... nu ben ik ook gestopt met de bv dus de extra vetjes gaan nu ook weg. Moet zeggen dat ik het wel fijn vindt dat ik nu weer op mijn startgewicht zit hoor.... Ja ach....straks mag je weer 9 maanden lekker "dik" zijn hoef je niet je buik in te houden en daarna gewoon lekker afvallen... Weet niet hoe wij tegen de tijd zitten met de slaapkamers maar anders komt hij/zij gewoon lekker bij ons op de slaapkamer en daarna bij zijn/haar grote zus op de kamer....deden ze vroeger toch ook zo? Alleen menen wij dat het allemaal anders moet tegenwoordig...
Nou ik heb besloten om vanavond maar eens met mijn vriend te gaan praten voor eventueel een tweede kindje. Ik zit er erg mee het kriebelt zooo erg en ik heb echt zoiets van waarom niet? Ben nu gestopt met de cerazette omdat ik gestopt ben met de bv, en zou dus een menstruatie afwachten om dan weer met de microginon te beginnen maar wil dit eigenlijk helemaal niet! Weet niet af ik het durf vanavond want laat al eens vaker merken dat ik wel weer wil en hij weet dit ook wel volgens mij.... Wens me succes!!!
thanks!!! voel me haast schuldig omdat bij de eerste ik ook eerder wilde dan hij.... ik ben een stuk spontaner en hij is zo`n denker niet verkeerd natuurlijk...maar leef!! ooeehhh ben best wel zenuwachtig...belachelijk is toch mijn vriend ie ik alles kan vertellen