Je hoeft je niet schuldig te voelen haha.. Ik kwam er ook mee bij de 1e en ik weet ook zeker dat ik met de 2e er ook mee moet komen haha..
Pff heb steken in mijn onderbuik..krijg toch steeds meer het gevoel dat ik zwanger ben..ben alweer een kilo aangekomen en heb het gevoel dat mijn buik dikker wordt? Binnen kort toch maar weer een testje doen..
Nou hier ben ik al!!!! We hebben gepraat en hij was geschokt eigenlijk, en ik denken dat hij wel wist dat ik er al eerder over het denken was hahaha.. Maar we hebben besloten om ervoor te gaan!!!!!! Spannend nu kan het weer beginnen... wilde dit heel graag met jullie alvast delen!!!
Cindy, super!!! Vanavond meteen aan de slag hihi, Chamaro wat maak je het weer spannend wanneer wil je testen? Ik heb vandaag toch maar weer ovutesten besteld kijken hoelang ik deze keer na de eisprong ongi word ( of niet natuurlijk) Ben weer ongivrij dus wij kunnen ook aan de slag. Ga lekker bankhangen tot de volgende keer. Liefs Lies.
Thanks vindt het ook weer erg spannend allemaal... het is toch best weer een grote beslissing he.. stom he dat je weet dat je het wilt maar toch weer bang bent net zoals de eerste keer... Ja we hebben al flink geoefend hahahaha.....en we zien wel wanneer het gebeurt.. Chamaro waarom test je niet eens?
@cindy: wat super zeg dat jullie voor de 2e gaan! @test: jaa ik denk dat ik einde van de maand een testje ga doen @lies haha ja he
thanks!!!! poeh chamaro dat je dat volhoudt waarom niet gewoon een testje dan weet je het tenminste, niet?
Omdat ik het eerst even aan wil zien. Wil telkens geld aan testen uit gaan geven .. MAar ik denk niet dat ik zwanger ben hoor..Ik denk dat het gewoon mijn darmen zijn.. Ik voel mij ook helemaal niet zwanger haha..
ja je weet het eigenlijk wel al he?? Je ziet het wel,toch? Ik heb vandaag weer de gravitamon ingeslagen en alvast de kruidvattesten dus nu maar afwachten, maar heb weer eens net zo weinig geduld als bij de eeste!!!
Ja daarom wacht ik af haha..en als ik eind deze maand toch nog twijfels heb dan ga ik een testje doen
Hier nog zo een. Ik heb bij sensitest die ovulatietesten besteld maar ook meteen zo'n pakket waar 3 zwangerschapstesten inzitten. Kon het ook niet laten hopelijk heb ik ze deze maand/volgende maand nodig!
tja we hebben ze toch nodig he.. en als ik wil testen wil ik het meteen en een kruidvat is te ver weg want ik heb de auto nooit hier thuis dus wachten kan ik dan niet hahaha...
Lies: nou spannend hoor meid Chamaro: knap dat jij kan wachten met het testen, hihi.. Daar ben ik veel te nieuwsgierig voor Hier ook een aantal zwangerschapstesten in huis gehaald.