staks met mijn mannetje naar de H.A. :(

Discussion in 'Baby en dreumes' started by WesDaan, Jun 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

Sep 10, 2009
    2,358
    6
    38
    Aw ik vind het zo zielig.
    Sinds afgelopen dinsdag is ons mannetje huileriger dan anders.
    Wil niks drinken, niet eten, verhoogde temp, en grijpt regelmatig naar zijn rechteroor.
    Voorheen zat hij ook wel aan zijn oortje (als hij moe was) maar nu blijft hij er soms aan zitten.
    Snachts is het ook een drama.
    Ik weet nu niet of ik aan tandjes moet denken of dat er wat met zijn oortje is.

Hij heeft sinds afgelopen vrijdag alle snijtanden, dus het lijk mij sterk dat gelijk de kiezen er aan komen?
    Ik vind het zo zielig nu slaapt hij maar dan wel half rechtop want liggen wil hij absoluut niet.
    Sorry moest ff kwijt, vind het zo naar als me mannetje wat heeft.
    Mijn vriend heeft zelf ook veel problemen met zijn oor moet al vanaf zijn 4de jaar iedere 6 weken naar de KNO. Dus ik hoop zo dat het niet zo is voor ons mannetje.

2. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Ach, wat naar :( En zo zielig voor zo'n klein knulletje. (En het zal jou ook wel opvreten zeg...) Hoe is het gegaan bij de huisarts?

3. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

Sep 10, 2009
    2,358
    6
    38
    Gelukkig waren zijn oortjes goed, verder niets te vinden.
    Maar hij slaapt heel veel, dus heb geen idee.
    Hij is wel verkouden, en wat ontstoken oogjes.
    Heel zielig maar gelukkig waren zijn oren goed.
    bedankt (K)

4. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    ergens in t gooi :)
    kiesjes!! eerste wat bij mij op kwam.... sam krijgt ook alles achter elkaar...... kreeg 2 kiezen net na zn tanden.... dus kan best! en nachten ook drama!

goed in de gaten houden, en gewoon als het erg is ff een zetpil geven, dat helpt goed tegen de pijn!

liefs Muis

5. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Hier ook kiezendrama: slecht eten en drinken, veel aan oortje zitten en slecht slapen. Sommige kindjes gaan nu eenmaal snel met tandjes, daar doe je niets aan...

Sterkte en knuff!

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

kunnen heel goed toch kiesjes zijn. moeilijk te voorspellen wanneer ze komen maar het kan heel snel gaan. Sneu voor je mannetje. hoop dat hij snel opknapt

7. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

Sep 10, 2009
    2,358
    6
    38
    Ik dacht ook aan kiesjes maar ik zie niets, hij is echt niet te genieten. Dan heeft hij verhoging en dan weer niet..
    Drinken ging vanmorgen weer wel ? Dus dat is dan ook vreemd.
    Ik moet vanavnond de nachtdienst in, maar ik wilde idd een zetpil proberen kijken of hij dan rustiger is.
    Vannacht ook weer, half 3 gillen gillen gillen en in mijn armen was het goed.
    uiteindelijk is hij om 5.00 weer gaan slapen.
    Hij wilde geen fles ( geprobeerd) hij wilde spelen :S maar ja dat laat ik niet gebeuren midden in de nacht.
    Ik ben echt op maar meot toch door.
    Maar hij heeft sinds vorige week al zijn snijtanden, dan komen toch niet gelijk de kiezen eraan?
    Komen niet eerst de hoektanden?

8. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Het duurt best lang voordat de kiezen echt zichtbaar zijn of voelbaar zijn. Het begint gewoon bij bobbels.

Mijn dochter heeft nooit langer dan 2 weken gehad dat ze geen last van tandjes of kiesjes had.
    Haar 4e kiesje is nu net door.

Share This Page