2 weken na bevalling meer vloeien

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door kiki1986, 24 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiki1986

    kiki1986 Bekend lid

    27 mrt 2011
    629
    0
    16
    omg. rotterdam
    Hallo ik ben bijna 2.5 week geleden bevallen. Ik vloeide niet overdreven veel en de afgelopen 5 dagen was het bruinverlies. Alleen sinds vanmiddag ben ik meer gaan vloeien en is het weer helderrood. Ook heb ik een vrij groot stolsel verloren. Denken jullie dat dit kwaad kan of is dit gewoon normaal?
     
  2. boompje

    boompje Actief lid

    14 feb 2013
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    even contact opnemen met vk, mij was verteld dat dit niet de bedoeling was
     
  3. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.994
    5.821
    113
    Ben je weer wat actiever geworden?
    Dan kan het wel.
    Maar bij twijfel altijd even bellen hoor!
     
  4. Flengeltje

    Flengeltje Actief lid

    26 nov 2013
    466
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat grappig, ik heb bijna hetzelfde berichtje online gezet.

    Hier ook opeens weer helderrood verlies, al de hele dag last van kleine stolseltjes en net een paar hele grote! Ik heb gelijk de verloskundige gebeld en ben langs het ziekenhuis geweest

    Heb je koorts? Verlies je bizar veel bloed, gelijk bellen!! Niet zelf meer autorijden en let op dat je niet (bijna) flauw valt!
    Verlies je verder normale hoeveelheden bloed? Dan kan het dus een menstruatie zijn. Tenminste dat is het dus bij mij..:)
     
  5. kiki1986

    kiki1986 Bekend lid

    27 mrt 2011
    629
    0
    16
    omg. rotterdam
    Het is niet heel veel maar wel meer als wat ik de afgelopen dagen heb gehad. Jeetje menstruatie ja zou dat kunnen nu al gelijk? Ik dacht er wel aan maar toen dacht ik dat zou wel erg snel zijn. Wel geef ik flesvoeding dus het zou dan wel sneller op gang kunnen komen natuurlijk.

    mijn kraamverzorgster zei toen ook als je opeens mega veel bloed gaat verliezen en koorts krijg gelijk bellen maar dit is gelukkig niet het geval.
     
  6. Flengeltje

    Flengeltje Actief lid

    26 nov 2013
    466
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik geef borstvoeding en heb dus binnen 4 weken weer een menstruatie! Ook erg vroeg dus.

    Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat je meer bent gaan doen, mijn bruinverlies was namelijk ook al over. Ik ben tussendoor ook wel eens dagen geen bloed verloren en daarnaast ook weer gaan bloeden (ook helderrood)

    Je hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken!:D
     
  7. Purk

    Purk Fanatiek lid

    19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kan zijn dat je actiever bent en dat daardoor de wond weer even is gaan bloeden. Als je je zorgen maakt, gewoon de vk bellen. Mijn vk zei dat ze het vaak zien na de kraamweek, omdat moeders dan natuurlijk weer veel zelf moeten doen.
     
  8. kiki1986

    kiki1986 Bekend lid

    27 mrt 2011
    629
    0
    16
    omg. rotterdam
    Zoals de meeste al zeggen ik denk dat het te maken had met meer doen. Het is nu weer bruin verlies dus zal zeker niks raars zijn geweest.
     

Deel Deze Pagina