Hallo Ruim drie weken geleden ben ik bevallen mbv vaccuumpomp. Hierbij flink ingeknipt. Wond is aardig genezen alleen is het litteken erg gevoelig en het voelt wat hard aan. Nu las ik over calendula zalf. Dit schijnt goed te zijn als je dit op het litteken smeert. Iemand ervaring met deze zalf? Alvast bedankt. Groetjes theebeeb
Ik heb dit ooit vroeger eens van de huisarts gekregen toen ik om andere redenen daaronder uitgescheurd was, ahum schaam schaam Maar het werkte wel fijn...!!
is altijd goed, kun je gewoon zonder recept halen. ik smeer overal de baby-lijn van weleda op, ook calendula.
Ik heb hem bij de action gekocht vorige maand..JAAA bij de action en hij koste maar 1,- Terwijl hij bij het kruidvat 5-6 euro kost
Ik moest die op mijn Ks-wonde smeren...die lag nog compleet open (ontstoken!!) Dat dik erop..gaasje erover en dat voelde heeeemels!!
Kan verder niet zoveel kwaad dus je kunt het altijd eens proberen. Bij mij heeft die knip ook nog een hele tijd zeer gedaan. Na zo'n 6 weken werd dat echt minder.