Hey dames, heb gisteren bij de HA te horen gekregen dat mijn suiker veel te hoog was. Bij de vingerprik was die 194. Op 28 weken heb ik de suikertest gehad en die was licht verhoogd. heb dan een week later de uitgebreide test gehad. En volgens de gyn waren mijn waardes goed maar lagen ze heel ver uit elkaar. Moest dus gewoon wat minder snoepen. Nu heeft de HA mij dus op een strikt suikervrij dieet gezet. En ja,nu maak ik me dus zorgen. Ons babytje woog op 32 weken 2 kg 200. Moet nu dinsdag terug. Stel nu dat het kindje dan al bijna 3 kg 500 weegt. Kan ik dan vragen om op 37 weken het kindje te halen? Of wordt dat automatisch vroeger gehaald ofzo? Weet net goed wat ik er allemaal van moet denken. Maak me best wel ongerust. Alvast bedankt voor de reacties.
Ik herken t wel.. t zorgen maken over de groei van t kindje.. Bij mij was de suiker op t laatst ook spelbreker.. toen liep ik al op 39 weken ofzo.. dus echt op t end.. Ik had zoiets van "haal dat kind er maar uit, ik kan dan beter voor hem zorgen dan zo in mn buik met dat gedoe met suikers.." Maar ze hebben we mooi laten lopen en Gijs is uiteindelijk bij 41w4d geboren en woog 3855 gram... Ik was bang voor >4000 gram, maar dat viel mee