Naweeën.....

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Veer85, 29 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veer85

Veer85 Actief lid

15 feb 2012
    124
    0
    0
    Ik ben 28-08 om 5:34 bevallen in 3,5 uur tijd. Nu weet ik dat als de bevalling kort is dat je last kunt hebben van naweeën, alleen wordt het bij mij steeds pijnlijker en steeds meer. Heeft iemand hier ervaring mee of de gouden tip?

2. MamavanDaan

MamavanDaan Bekend lid

27 sep 2009
    811
    141
    43
    Achterhoek
    Zou het aan de kraamhulp of verloskundige vragen!
    Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!

3. Inge1973

Inge1973 Lid

22 jan 2009
    27
    0
    0
    Ik ben ook heel snel bevallen en heb last gehad van naweeen. Zo een zinloze bezigheid. Zit je na je bevalling nog te puffen maar dan voor Jan Doedel. Maar dat was bij mij wel het enige wat ik kon doen. Gewoon puffen. Na 3 dagen trok het weg (en dat was me ook verteld door de vk). Dus ik hoop voor je dat er nu vanaf bent of dat het in ieder geval een stuk minder is. Gefeliciteerd met je zoon!!

4. Koon

Koon Niet meer actief

Ik heb een lange zware bevalling gehad en had ook last van naweeen. Denk je dat je alles gehad hebt ;)
    Bij iedere beweging kon ik weer aan het puffen. Om over het geven van BV nog maar te zwijgen. Leek wel alsof er nog 1 kwam.
    De tweede dag werd het ook erger, maar daarna werd het minder.

Gefeliciteerd trouwens!!

5. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Ik heb er helaas 5 dagen last van gehad. Bevalling duurde 2 uurtjes.

6. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    heb bij onze 2e ook heel erg last gehad van naweeen na een makkelijke snelle bevalling. Hij is op vrijdagochtend geboren en de zondag begon het iets minder te worden. Heb er toen diclofenac voor geslikt en paracetamol aangezien ik geen borstvoeding gaf. Hielp erg goed.

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier ook lang last van gehad 3 dagen. bevalling duurde 2,5 uur

8. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Werk als Verzorgende IG in een gesloten pg afdelin
    Twente
    Allereerst gefeliciteerd met je zoontje.

Hier ook een snelle bevalling van 2 uur en daarna flinke naweeen die ongeveer 4 dagen aanhielden... Vooral tijdens de borstvoeding zeg... ik zat gewoon weer te puffen.
    Ik vond het heerlijk om een warme kruik tegen mijn buik te leggen in mijn bed, dat verlichtte wel iets, verder is het denk ik gewoon wegpuffen.

9. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Helpt het nemen van pijnstilling hiertegen?

10. Koon

Koon Niet meer actief

Ja,bij mij wel. Raadde de kraamhulp mij aan.
    Ik nam alleen paracetamol omdat ik BV gaf.

11. susy26

susy26 Niet meer actief

heb ik ook last van gehad, ook een snelle bevalling.. heb denk ik 5 minuten geperst. toen ook wel een dag of 4 last van gehad. heb rustig aan gedaan en een beetje weggepuft..

12. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Ik heb ook een snelle bevalling gehad en een dag of twee flinke naweeen gehad. Ik nam paracetamol. Een warme kruik/pittenzak mocht ik absoluut niet, omdat dit het vloeien zou verergeren. Hopelijk nemen ze snel af.

13. Veer85

Veer85 Actief lid

15 feb 2012
    124
    0
    0
    Dank jullie voor de reacties. Ik mocht wel paracetamols (wat helemaal niet baatte) maar absoluut geen kruik! Ik heb het even nagevraagd maar het zou ook nog kunnen dat er nog stolsels zitten die eruit moeten. We wachten maar gewoon af, het scheelt dat er zo'n heerlijk mannetje naast me ligt!

Deel Deze Pagina