Hoe krijg je je buik weer strak?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door PollyBaby86, 19 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PollyBaby86

PollyBaby86 Bekend lid

15 jul 2013
    510
    37
    28
    De titel zegt het al.. Het is niet dat er veel vet zit, me buik is gewoon slap!

Nog tips? Behalve sporten, daar ga ik dinsdag mee beginnen!

2. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat je dan het juiste gaat doen, andere remedie is er denk ik niet. Ik moet ook nog beginnen bleghh

3. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    mag je zomaar weer allee sporten doen?

4. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Ik zou wel heel rustig beginnen en niet meteen te fanatiek. Vraag begeleiding, dan zoeken ze de oefeningen uit die je nodig hebt na een bevalling voor je bekken, rug en buikspieren

ik heb 2 maanden fanatiek gesport en ben daardoor wel afgevallen en strakker geworden maar was nog lang niet wat ik wilde. Toen ben ik ermee gestopt en heb gewoon opgelet met eten maar ook weleens een uitzondering gemaakt.

nu na 9 maanden is mijn buik weer net zo plat als voor de zwangerschap en ik zou bijna zeggen; het gaat vanzelf! Je kunt het wel een duwtje in de goede richting geven maar je lichaam heeft gewoon tijd nodig.

5. PollyBaby86

PollyBaby86 Bekend lid

15 jul 2013
    510
    37
    28
    Ik ga moederfit doen, speciaal voor na de bevalling :)
    Dus het zal vast niet te fanatiek zijn en het zijn de goede oefeningen.
    Maar hoopte stiekem nog op een gouden tip :p

6. Lichtroze

Lichtroze Bekend lid

22 apr 2014
    568
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn tip is geduld hebben. En vooral niet te snel beginnen. Een lichaam gaan trainen dat nog niet voldoende is hersteld, werkt averechts.

7. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    o wat fijn om te horen. dat het tijd nodig heeft. ik ben namelijk nogal ongeduldig :D

8. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Ik heb te horen gekregen dat ik dit jaar sporten zoals hardlopen, voetballen e.d. wel kan vergeten. Vrouwen die hiermee te vroeg beginnen, lopen kan op een verzakking met alle gevolgen dan dien. Ik heb nu wat oefeningen gekregen tijdens de nagym van de zwangerschapscursus (welke ik bij een fysiotherapeut heb gevolgd) om voorlopig te doen. Zij adviseerde mij echt niet te snel te beginnen met zware sporten, omdat je óf tijdens een volgende zwangerschap óf anders in de overgang er echt last van kan krijgen met in het ergste geval een operatie als enige redmiddel. Dus ik wacht wel even met mijn strakke buik.... ;)

9. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Niet te snel willen! Ik ben erg fanatiek begonnen, en ..... heb echt overal pijn! Voelt weer net als in de eerste week, alsof ik de hele dag ter aarde gestort op bed wil liggen...

10. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Als het goed is trekt je buik ook vanzelf weer bij ! Behalve sporten en gezond eten kan k verder ook niet veel bedenken .. Heb ook nog een klein buikje , maar hij wordt steeds minder en moet eerlijk zeggen dat k me niet aan sporten en gezond eten gehouden heb ;)

Deel Deze Pagina