7 maanden geleden bevallen van een prachtig meisje Heb nog steeds kast van duizeligheid af en toe en misselijkheid met vlagen. Ze zeggen 9 maanden op 9 maanden af maar zijn er meer mensen die er zolang last van hebben gehad. Nee, ben niet zwanger.
Ja hier ook zo nu en dan misselijk. Stemmingswisselingen etc. Ik hou het er maar op dat het 9 maanden duurt. kan het altijd nog meevallen.
Ik heb opvliegers en ontzettende haaruitval. Ook stuiteren me hormonen soms heerlijk heen en weer en dat komt mijn humeur niet ten goede... De kleine is bijna 6 maanden.
Ik heb alleen 6 weken last gehad van bloeden en van nachtzweten. En 3 maanden na de bevalling begon mijn haar extreem uit te vallen, wat nu na bijna 5 maanden nog steeds aan de gang is.
Niet zozeer misselijk maar zeker wel lang last gehad van de hormonen. Bij mij zelfs langer dan de 9 maanden want heb nog tot 8 maanden bv gegeven, daarna kreeg ik nog een keer een hormonen opdonder.
Nou, dan weet ik dat het niet geheel vreemd is om nu nog last te hebben. Bij de eerste nergens last van gehad. Ben sinds 3 weken af van de extreme haaruitval.
Emotioneel instabiel, haaruitval, bekkenklachten, snel warm/zweten, soms nog steeds behoefte aan een middagdutje, af en toe moeite om in balans te blijven (letterlijk bedoel ik dan. Eh.. figuurlijk trouwens ook haha) En dan de kilo's nog :0
Hier nog steeds super emotioneel maar dat zijn denk ik met name de borstvoedingshormonen. Voor de rest eigenlijk geen klachten meer!