Ontzwangeren

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door petra34, 14 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petra34

petra34 Niet meer actief

7 maanden geleden bevallen van een prachtig meisje
    Heb nog steeds kast van duizeligheid af en toe en misselijkheid met vlagen. Ze zeggen 9 maanden op 9 maanden af maar zijn er meer mensen die er zolang last van hebben gehad. Nee, ben niet zwanger.

2. petra34

petra34 Niet meer actief

Niemand aan het ontzwangeren?

3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ja hier ook zo nu en dan misselijk.
    Stemmingswisselingen etc.

Ik hou het er maar op dat het 9 maanden duurt.
    kan het altijd nog meevallen. :)

4. wodjeka

wodjeka Bekend lid

25 feb 2013
    860
    60
    28
    Hellevoetsluis
    Ik heb opvliegers en ontzettende haaruitval. Ook stuiteren me hormonen soms heerlijk heen en weer en dat komt mijn humeur niet ten goede...
    De kleine is bijna 6 maanden.

5. Rubydooby

Rubydooby Actief lid

4 sep 2016
    156
    1
    18
    Vrouw
    Buitenland
    Ik heb alleen 6 weken last gehad van bloeden en van nachtzweten. En 3 maanden na de bevalling begon mijn haar extreem uit te vallen, wat nu na bijna 5 maanden nog steeds aan de gang is.

6. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Niet zozeer misselijk maar zeker wel lang last gehad van de hormonen. Bij mij zelfs langer dan de 9 maanden want heb nog tot 8 maanden bv gegeven, daarna kreeg ik nog een keer een hormonen opdonder.

7. petra34

petra34 Niet meer actief

Nou, dan weet ik dat het niet geheel vreemd is om nu nog last te hebben. Bij de eerste nergens last van gehad. Ben sinds 3 weken af van de extreme haaruitval.

8. Roose79

Roose79 Bekend lid

9 sep 2016
    511
    1
    16
    Emotioneel instabiel, haaruitval, bekkenklachten, snel warm/zweten, soms nog steeds behoefte aan een middagdutje, af en toe moeite om in balans te blijven (letterlijk bedoel ik dan. Eh.. figuurlijk trouwens ook haha)
    En dan de kilo's nog :0

9. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Hier nog steeds super emotioneel maar dat zijn denk ik met name de borstvoedingshormonen. Voor de rest eigenlijk geen klachten meer!

Deel Deze Pagina