verzakking?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door jetje7891, 28 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jetje7891

jetje7891 Actief lid

19 sep 2014
    151
    3
    18
    Vraagje:ben er al voor bij de huisarts geweest maar die houd t op blaasontsteking en nierbekkenontsteking. Dat heb ik ook, daarnaast buik en rugpijn. En voel een soort bobbel bij mij vagina (aan de rechter buitenkant), net of er iets uitsteekt... zou t geen verzakking kunnen zijn? 3 weken geleden bevallen van een gezonde zoon! Ondanks de ontstekingen genieten we enorm! Maar die bult blijft raar. .. iemand ervaring?

2. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Ja, ik had dit ook na mijn bevalling. Als ik plaste had ik het gevoel alsof er een bult naar buiten kwam zeg maar.
    De huisarts zei toen tegen mij dat ik het de tijd moest geven. Ik had al oefeningen van een bekkenbodemtherapie tijdens mijn zwangerschap en dit kon ik blijven doen. Als het na een half jaar nog niet over was moest ik hiervoor terug komen.

Bij mij is het ongeveer na drie maanden weggegaan. Het was een lichte verzakking. De huisarts heeft toen wel gekeken natuurlijk of het geen zware verzakking was anders moest ik naar de gyn.

Dus even laten checken door de ha

3. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Oh sorry lees sat je al bij ha bent geweest. Heeft hij ook gevoeld van binnen?

Zou het even de tijd geven.

Deel Deze Pagina