Na mijn bevalling, inmiddels vijf maanden geleden, heb ik een maand of 3,5 heel veel last gehad van mijn onderbuik. Mijn onderbuik deed regelmatig zoveel pijn dat ik soms helemaal niet kon gaan zitten. Gelukkig is dat nu over. Zes weken na de bevalling werd ik weer ongesteld, om de drie weken. De laatste keer zat er 3,5 week tussen. Had dus het idee dat het zich weer iets aan het stabiliseren was, maar gisteren en vandaag had ik weer iets bloedverlies, niet zoveel als tijdens een menstruatie. Mijn menstruatie was net maandag over, dus vind het een beetje raar. Weet niet zo goed wat ik moet doen, maar afwachten of contact opnemen met mijn huisarts. Ben best wel een beetje bang dat er iets niet goed is, ook vanwege die eerdere pijn in mijn onderbuik. Wat zouden jullie doen?
Ik heb na de bevalling ook zon last gehad van mijn onderbuik echt steken, en ook onregelmatige menstruatie's het ging van 3weken naar 2weken en nu om de week.. Alles is getest en ik heb niks.. Ook op de echo was alles goed, vandaag heb ik een andere pil gekregen hoop maar dat dat helpt! Ik zou ook de ha bellen, verzakking zou ook best kunnen.