ontzwangertopic?

Discussie in 'De lounge' gestart door amilah, 1 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillaah

    sillaah Fanatiek lid

    21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    haariutval.. na 8 maanden nog verschrikklijk !

    ook heb ik een bepaalde druk van onderen, als ik ongesteld ben heel erg, dan kan ik niet lang lopen ook, alsof het gewoon druk om mijn botten, aan de zijkanten tussen mijn benen zeg maar.. :rolleyes:
     
  2. Sylvie

    Sylvie Fanatiek lid

    20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Ik heb soms nog pijn in mijn rug waar mijn ruggenprik is geplaatst geweest en aan mijn litteken van de keizersnede bij mijn menstruatie :(

    Grtz x
     
  3. biancanr1

    biancanr1 Bekend lid

    29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Ik heb tegenwoordig als ik ongesteld ben last van mijn rug, dit doet me erg denken aan de rugweeën, heeeeeel vervelend. Voorheen had ik nooit geen rugklachten. En pijn aan mijn litteken (ks) ja, vlak voor ik ongie wordt.
    Verder stramme enkels als ik een tijdje heb gezeten en wil gaan lopen, dacht dat het nog altijd door vocht zou komen, kan nl ook nog altijd mijn trouwring niet om :(
     
  4. Vibe

    Vibe Lid

    26 aug 2007
    62
    0
    0
    Hee goed idee zeg!

    Ik ben heel benieuwd hoe jullie cyclus is gaan verlopen na de bevalling, en dan met name van de moeders die geen of niet lang borstvoeding hebben gegeven... Mijn menstruatie is namelijk sinds de bevalling nu 8 maanden geleden niet 'normaal', er zitten soms hele dagen tussen waarop ik geen bloedverlies heb om dan ineens weer terug te komen. Ook voel ik geen eisprong meer, hoe is dat bij jullie?
     
  5. Sylvie

    Sylvie Fanatiek lid

    20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Hier ook cyclus helemaal niet inorde. Voor de zwangerschap mooi 18 dagen na de eisprong, ook voelde ik mijn eisprong perfect, nu zit ik al aan de 37 dagen en nog niks te zien, ook voel ik mijn eisprong niet meer!
    grtz x
     
  6. Vibe

    Vibe Lid

    26 aug 2007
    62
    0
    0
    Echt handig zo'n topic, maakte me al zorgen :) En voor jou ook wel belangrijk zo te zien, jullie gaan er in dec. weer voor?
     
  7. Sylvie

    Sylvie Fanatiek lid

    20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    ja ik maak me dus ook echt zorgen, vooral omdat ik mijn eisprong niet meer voel en dus me echt wel zorgen maak of ik wel zwanger ga geraken !
    ja in december gaan we voor nummer 2 :), kijk er zo naar uit ! ben er echt wel klaar voor nu !

    grtz x
     
  8. Vibe

    Vibe Lid

    26 aug 2007
    62
    0
    0
    Herkenbaar, hier zit de eerste ronde er net weer op. En omdat het de eerste keer in 1x raak was maak ik me straks denk ik eerder zorgen dan toen, omdat ik het toen zo duidelijk voelde en nu niet meer. We wachten af!
     
  9. Sylvie

    Sylvie Fanatiek lid

    20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    @ vibe: ik stuur je ff een pb !
     
  10. slingding

    slingding VIP lid

    9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    stijve enkels, chaotisch, vergeetachtig en moeeee en tig kilo te zwaar.
    maar vanaf maandag mag ik niet meer klagen want dan moet ik ontzwangerd zijn, want dan wordt kailynn alweer 9 maanden.
     
  11. patje

    patje Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Hier nog geen menstruatie gehad, dus ik weet niet of ik weer regelmatig ben. We zullen zien.
    Verder heb ik nog af en toe last van stijve vingers en enkels als ik opsta s'ochtends, dit had ik tijdens de zwangerschap door het vocht wat ik vast hield.
    Ook heb ik nog last van benauwdheid, ook daar kreeg ik in de zwangerschap last van en is nog niet over. Ik heb nu een inhalator gekregen maar het helpt nog niet echt, dinsadg ga ik naar de osteopaat om de boel even na te laten kijken of het allemaal weer recht staat.

    Tja, en die vergeetachtigheid......de eerste weken waren heel erg, nu heb ik er niet echt veel last meer van.
     
  12. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    die druk heb ik ook, ook wel eens met plassen of poepen best pijnlijk en rottig gevoel!
     
  13. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb ook nog steeds af en toe steken rondom mijn schaamstreek.
    Dit had ik tijdens de zwangerschap ook en doen mij erg denken aan het indalen van het kindje.... :( Vanmorgen toen ik de trap afliep had ik het weer. Net alsof iemand er met een mes insteekt... AUW AUW AUW!
    Die stijve enkels en vingers herken ik trouwens ook!
    Ook had ik tijdens de zwangerschap een soort van pijnlijk verdoofd gevoel aan 1 kant van mijn knie. Dat heb ik ook nog steeds met vlagen.
     
  14. Lisette28

    Lisette28 Fanatiek lid

    21 feb 2006
    1.439
    0
    0
    Delft
    Geestelijk voel ik me weer helemaal lekker. lichamelijk nog wat kleine klachten;

    Na een echt zware dag op werk heb ik een drukkend gevoel in mijn vagina (alsof mijn baarmoeder laag hangt).
    Heb een scheurtje in mijn anus, auauauau (dacht eerst dat het aanbeien waren, maar nee).
    Haaruitval, maar ik heb het gevoel dat dat aan het stoppen is.
    Rommelende darmen, voelt heel raar, hihi
    Vrijen doet af en toe pijn

    Maar voor de rest voel ik me prima, we willen zelf wel weer zwanger worden, alleen ben ik sinds het stoppen van de pil 7 weken geleden nog niet ongesteld geworden
     
  15. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Vrijen is bij mij ook af en toe pijnlijk....
    En ik ben niet eens via de natuurlijke weg bevallen :( Waar kan dit aan liggen?
     
  16. Pinda

    Pinda Actief lid

    27 jul 2006
    477
    0
    0
    Hier heb ik ook last van. Laatste weken van zwangerschap heel veel vocht in mijn lijf en toen ook veel last van mijn gewrichten. Nu heb ik 's morgens zo'n pijn in mijn enkels en het duurt 10 minuten voordat het weg is. Vooral met traplopen. Voelt zo stijf aan!
     
  17. stitch

    stitch Fanatiek lid

    24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    ook ik heb giga haaruitval en idd als ik ongi ben dan voelt de onderkant net alsof ik net bevallen ben.....
     
  18. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    mijn haargroei op mijn benen is ook nog donkerder als normaal.
     
  19. patje

    patje Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Ben er nog één vergeten.
    Ik heb af en toe dat er windjes uitvliegen als ik dat niet wil..... :oops:
    Het gaat nu wat beter, vanmorgen heb ik me al verontschuldigt aan het handbalteam voor het geval het tijdens de wedstrijd gebeurde.
    Dit was gelukkig niet het geval.
    Ik had ook een subtotaalruptuur, dus het zal daar wel aan liggen.
     
  20. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Haha heb ik ook!
    Erg irritant vindt ik het
     

Deel Deze Pagina