Oh ja? Ligt hij in scheiding (ik volg zulke dingen nooit haha) misschien toch eens zijn eigen adviezen volgen (of aan zijn vrouw geven hihi) Misschien kreeg zij gewoon de kriebels van zijn gezever, wie zal het zeggen?
ja, die ja.....brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Eng kind! Zelfs mijn man zapt door als hij haar ziet hahaha
jaaaah bah die vind ik ook zo vreselijk !! die kim veenstra is trouwens half doof daarom praat ze zo vreemd wie ik okk vreselijk vind zijn: hans kraaikamp junior die vrouwen van astro tv chimene van oosterhout (of zoiets)
heb je even lieke van lexmond albert verlinde linda de mol wendy van dijk sjors uit gtst john williams patricia paay irene moors ( heeeeel erg) laura uit gtst sterretje jokertje barbie en al die gein zon blonde van een of ander reisprogramma bram moskowizch jeroen van de boom ron brandsteder bridget maasland...
Kim Feenstra, Bridget Maasland, Billy en Andrea uit Utopia, Patty Brard, Carlo Boshart en nog wel meer denk ik maar daar kom ik nu ff niet op EDIT: Jaaaa, die ellendelingen van Oh oh Cherso! Verzameling van dombo's, vooral Barbie met die snollensmoel van d'r Daar kan ik nou echt misselijk van worden!
Nou, ik ben ook half doof (meer zelfs trouwens ) en ik praat ook niet zo vreemd (gelukkig maar, anders zapte mijn man MIJ ook nog door whahahaha )
Viktoria Koblenko op nummer 1 Jeroen van de Boom Geert Wilders Bram Moskowicz Nina uit gtst Rikki uit gtst Piet paulusma Jan Smit Monique Smit Nick Schilder Aad van Dis
Haha, zie al heel wat voorbij komen die ik niet kan zien, lieke van lexmond, piet paulusma, Patricia paay. Heb ook heel wat, kan er zo niet op komen natuurlijk, maar zit geregeld te zuchten voor de tv. Jan kooiman vind ik zo brrrr, krijg er de kriebels van en zeker niet positief. Oh ja, die twee van editie nl kan ik ook wel schieten. Geen idee wie het zijn, maar die blonde troela en de nerd. Verder natuurlijk die veel te drukke tuinman. Rob? Slecht in namen, dat blijkt wel....
Ohhh ik vind hem juist zó geweldig! Ik erger me eigenlijk niet zo aan iemand. Al vind ik die Jan Kooijman niet zo leuk en Gordon de laatste tijd ook niet meer zo..
Geert Wilders ...absoluut een onuitstaanbaar mannetje.... Snap niet dat die vent zoveel aanhangers heeft
Nee, ik ook niet :x Nu vanmorgen werd ik wakker met dat stukje van die marrokanen.... Bah! Nare kerel...doet me erg aan Hitler denken