Jij bedoeld Derek Ogilvie ( ik kan het wel ) Raymond van raymond is laat vind ik geweldig! Nou ben ik toch wel erg van de komieken, vindt Nayib Amhali ook super! Alleen die ene, uhm hoe heet hij ook weer (vraag het aan man) Hans Teeuwen..... bweeeeeeeeeeeeh, bah, akelige vent! En mijn man vind hem geweldig :x Als hij die kijkt ben ik naar bed, brrrrr Misselijke vent! (Hans Teeuwen, niet mijn man haha)
Op nummer 1 staat bij mij toch echt Allard Kalff, presentator van RTL autowereld. Die STEM, verschrikkelijk!!!!! En dan dat hoofd, dat klopt gewoon niet. Krijg nu alweer de kriebels van 'm. Brrrrrr! Nicolette van Dam. Alleen al die thee-reclame. Wil niet eens meer zappen, maar gewoon de afstandsbediening naar het beeldscherm gooien. Quinty, dat mens is echt overal. Koffietijd, de postcodeloterij, Eigen huis en tuin en ze doet ook nog een thuisstudie bij de NHA. En ik hoor iedere keer 'Hoe leuk is dat?' en 'Hoe cool is dat?'. Nou niet eigenlijk. Ze heeft wel een geweldig bos haar. Lieke is alleen al irritant om die mooie benen. Ze heeft echt geweldig jaloersmakende stelten. Alleen ik snap de combinatie van haar en dat dansprogramma niet. Zo overacting. Marc van der Linden, hoeveel onderkinnen kun je hebben? Tja en dan al die oh oh cherso-meuk, wat moet ik daar nu van zeggen? Die lui liggen toch compleet in een deuk omdat ze geld verdienen met gewoon hun leventje leven zoals ze deden. O ja en Eva Jinek. Krijg het koud van haar. Marc Marie, vanwege dat piepstemmetje, maar eigenlijk vind ik 'm wel grappig. Even teruglezend, euh..... volgens mij moet ik gewoon geen tv meer kijken.
Ook voordat hij over zwarte piet begon, een mafketel is het. Die stem van m alleen al. Google voor fotos Devil, je zal m vast wel vaker op tv hebben gezien.
Jij bedoeld de ex van Bram Moscowitch (schrijf ik het wel goed??) Bij haar krijg ik ook een heel naar gevoel, alsof ik naar een seriemoordenaresse kijk, heel apart, aan haar irriteer ik me niet, maar krijg ik echt koude rillingen. Die wil ik niet in een donker steegje tegen komen, maar vraag me niet waarom.
Glennis Grace Caroline Tensen Silvie Meis Patty Brard Hans Teeuwen Filemon Kelly, die omgebouwde En nog vele anderen hahaha...
De enige persoon die ze van mij direct mogen opsluiten is Geert Wilders. Wat een nare, enge man is dat. En zijn 'volgelingen' net zo. Bah. Verder erger ik me ook wel eens aan bepaalde types op tv,.maar dat hoort ook wel een beetje bij tv.. nep zijn, mutserig gedrag. Korreltje zout enzo
Ik denk alleen maar, 'goh, ik ben niet de enige die zich een beetje ergert aan deze personen...' Maar inderdaad, Prem is wel heeuul erg..
Jandino Osparaat die van wie ben ik. Echt te erg vind ik die. Die oudste van de drie mannen die topgear presenteerd. Jeremy Clarkson heet ie geloof ik. Dave Heijnerman van truck and tractorpulling. (Sorry man heeft meestal de afstandsbediening haha) Lieke van Lexmond in dat dansprogramma. Zo overdreven. Bridget Maasland En nog wel een heel rijtje maar dit zijn de ergste haha.
Beau van Erven Dorens Steven Seagall (kom niet van die vent zijn kop af! Smerige galbak :x) Poetin Geert Rutte Onze burgermeester Depla.....blegh.... Marijke Helwegen Patty Brard Doug Hutchison die vent die Percy speelt in The Green Mile
Vind die Tijl Beckand ook echt verschrikkelijk, veel mensen vinden hem geweldig maar vind hem totaal niet grappig en zelfingenomen.
Gordon! Arrogante kwal. En Geert Wilders, zelfzuchtig dom mannetje. Edit: en inderdaad Steven seagal. Hoe geweldig hij wel niet is
Glennis Grace, Yolanthe, Sylvie, Lieke van Lexmond, Beau van Ervens Dorens, Kwalbert Verlinde, Prem dinges, en een heeeele hoop Engelse mensen die hier regelmatig op tv zijn maar die toch niemand van hier kent.
Met stipt op 1: Johan Derksen! Gatver, wat een kwal! En laat mijn vriend nou net ALLE afleveringen van VI willen kijken :x En Doutzen Kroes, die kan ik ook niet aan zien.