Hahahaha heeeeeeel veel personen die ik voorbij zie komen vind ik dus echt geweldig!! Voor wie ik niet zou stoppen: Met stip op 1; PREM! Wat een loser Jeroen vd Boom
Glennis Grace...brrrrr.... Altijd maar andermans nummers coveren,bah wat een versxhrikkelijk mens is dat met haar paardensmoel...
Halina Reijn is eigenlijk best een lief mens. Vorig jaar zat ze in hetzelfde hotel als ons in Curaçao en hoewel ze zich wel afzijdig hield vanwege haar bekendheid was ze best normaal. Er zat ook een gezin met een zoon met down en een jonger dochtertje. De zoon was vreselijk beschermend op zijn zusje en op een gegeven moment was de jongen blijkbaar zijn zusje aan het zoeken. En bij Halina gaan vragen (ja, weet hij veel wie dat is ). Ze heeft hem aan de hand genomen en al "zoekend" naar zijn zusje weer bij zijn ouders gebracht. Want zusje zat al weer bij haar ouders. Was best een lief gezicht hoor. Verders heeft ze zich niet late zien, maar als ik zo bekend was, zou ik ook proberen rustig in een hoekje te gaan zitten en klaar. Je komt daar tenslotte voor je rust, niet om door hordes hollanders overlopen te worden die een handtekening willen
Die hele kliek van dat voetbalprogramma op RTL5. Daar vind ik ze al irritant en dan gaan ze 's zomers ook nog eens doen alsof ze verstand hebben van wielrennen. En mijn man zit daar dan ELKE AVOND maar te kijken. Aaaaaaaaahhhhhhhh!!! Oh ja, en Prem mag van mij inderdaad in diezelfde kuil erbij. Bestaat er iemand die die man leuk vindt?? Waarom komt die man in godsnaam nog op tv? Hebben ze geen beveiliging bij die studio's ofzo?
Een heel lijstje -Froukje de Both -Bridget Maasland -Patricia Paay -Kim Feenstra -Sylvie Meis -Fiona Hering (diepraataltijdzonderevenademtehalenenvergeetpunteninhaarzin) -Halina Reijn -Wilders -Johan Derksen, brrr -Oh oh cherso lui
De jeugd van tegenwoordig. Ik ben geen feminist, maar wat zijn die kerels vrouw onvriendelijk. Dom, spraakgebrek, helaas nu ook al in films te vinden pffff
Kim Lian van der Meij,vreselijk irritant mens Caro emerald ,hou ook niet van die muziek bleh Maxime en Sjors uit gtst De vriendin van Jim Bakkum,wat een arrogante trut ( en daarnaast wil ik liever zijn vriendin zijn) Oh en ik ben ook jaloers op de vrouw van jan kooiman dus zij mag er ook bij
Die Glennis Grace, getver. Verder idd Lieke van Lexmond, nu weer dat overdreven gedoe over haar zwangerschap. Boeiend. Froukje de Both die zo langdradig en irritant is bij Boulevard. Sandra van Nieuwland. Vreselijk....die stem zoooooo alles hetzelfde. Te erg!
haha eigenlijk zijn al die tv koks bijzonder onuitstaanbaar irritant. Alleen Rudolph van Veen vind ik leuk en lijkt me echt een aardige vent. Met stip op 1: Peter (ai)R de Vries Heeft het echt veels te hoog in zijn bol! Hij heeft het waarschijnlijk nu nog over zijn grammy
ow ja die moet er ook nog bij! En dat ze nummers jat is 1 ding, maar als je het doet moet je het wel goed doen en niet zinnen taaltechnisch gaan verkrachten. Heb jij ooit "tranen afgedroogd?" Is mij nog nooit gelukt. In het origineel van Volumia wordt "Veeg je tranen weg" gezongen, klinkt een stuk logischer!
Kim Kardashian met stip op nummer 1. Wát een ordinair arrogant over het paard getilde talentloze door botox strakgetrokken leeghoofd is dat zeg
haha, leuk topic, erg herkenbaar. Wij hadden het er hier laatst over wie we naar de maan zouden willen sturen. Heel veel zijn al genoemd maar toch nog toevoegingen, vooral mensen die zichzelf te interessant vinden..... Giel Beelen Sylvana achternaam weet ik niet meer. Carice van Houten die gladjakker van de TV Show, snel doorzappen, brrrr....
prem en geert wilders staan hier op eenzame hoogte...verder vind ik iedereen zn charmes hebben...hoe irritant soms ook maar deze 2 zijn het woord mens niet waard.
Jeroen (ho ho ho kijk mij toch eens grappig zijn en wat ben ik vaak met mijn irritante smoel op tv) van Koningsbrugge. Teiltje.......
Ja, ja, ja! Ik ken nieman die hem niet leuk vindt, maar ik kan hem niet verdragen. Heeeeeeeel erg. En Chantal Janzen (?).