Geert wilders, en dan Geert wilders, daarna Geert Wilders, uitsluitend Geert wilders en tenslotte Geert wilders.
Marijke helwegen! Doutzen Kroes (vooral sinds aflevering in RTL Late Night brr) Beau van erven doorens Justin Bieber! Chantal Jansen Lieke van Lexmond
Kan niks anders doen dan me compleet bij alle genoemde namen aan te sluiten. Tijd voor nieuwe mensen op de tv.
Ow hemel .. JA ... wat een irrirant wezen is dat ... van het programma "GESTOLKT"... echt iedere keer al we weer die promo horen dan liggen we helemaal in een deuk. Stoken, stolkte ... gestolkt ... man, leer het nou eerst een goed uitspreken.
Ik ben...Alberto Stegeman, en je kijkt...naar...gestalkt. We staan hier...voor.....het huis...van...Marietje. Marietje wordt al...jarenlang...gestalkt. Gestalkt door haar...overbuurman. Wij gaan hem vandaag...proberen...te...ontmaskeren. Niemand weet.... dat ik.....hier....ben. Underlined = klemtoon Bwaaaaaaaaaaaaaah
moest wel lachen nav het nieuwsbericht dat hij vader wordt was een reactie van iemand die zei: "Ik ben bij mijn vrouw binnengedrongen, er was geen beveiliging, dat dat zomaar kan in Nederland!"
Ymke Wieringa!! Serieus...krijg gewoon de kouwe rillingen van haar!!!! Mijn mond valt ook echt open van verbazing bij wat zij allemaal te zeggen heeft....
Jason Statham, als ik zijn stem alleen al hoor is mijn dag verziekt. Oja en die chick van " ik heb het nog nooit gedaan", plausibel!! Hartstikke dankjewel!!
Rikki uit GTST (en dan bedoel ik haar karakter, niet persé Robin Martens de actrice), in de fik met dat wijf..aaaaaaaaaaaaaaah!!
Quinty trustful, bleeeeeegh, hoeveel schnabels kun je doen zeg. Bah. Gerard joling gewoon bah, bah, bah. Rob Geus (smaakpolitie) leeg hooooooooofd. Ik moet echt om hem lachen. John hoe heet ie ook alweer, 'misdaadverslaggever'. Neemt zichzelf echt veeeeeels te serieus. Geert Wilders, kan ik me eigenlijk niet meer druk om maken. Maar die fleur agema krijg ik spontaan jeuk van. Dion grauss ook trouwens. Albert Verlinden + zijn man, stelletjes kwallen bij elkaar. Bram moskovic, arrogant vervelend mannetje.