ik was na het verwijderen van de spiraal ook meteen zwanger!! 3 weken later al een positieve test! even een testje doen over 2 weken.
@kimmuh morning after pil is al te laat.. Sinds vandaag steken in mn buik... ben echt benieuwd of dat van mn ongi is of niet. Maar ja we zullen afwachten..
Toch is het raar, voordat dit alles gebeurde dacht ik altijd nooit meer zwanger te willen worden... maar nu dat de mogelijkheid er is..... denk ik er anders over... Raar wat een lichaam met je kan doen....
Nog steeds niets ... ik ga van de week testen. Voel me de laatste paar dagen goed en helemaal geen symptonen!
Na mijn jongste hd ik ook een mirena laten plaatsen deze bleek niet goed te zitten en hij moest eruit Ik wou geen mirena weer maar aan de pil. Ik heb 2 en halve maand gewacht en heel wat testjes verder werd ik eindelijk ongi. pff en A was nog maar net 3 maandjes oud Ik weet een beetje wat je doormaakt en die onzekrheid is niks. Maar ik lees dat jij het niet zo heel erg zou vinden? Succes met wachten! Oh nu heb ik trouwens sinds nov 12 toch weer een Mirena laten plaatsen en hij bevaslt me prima ik ben 2 x ongi geweest en heb in de eerste paar maanden flink gevloeid maar nu al 7 weken niet meer ook niet ongi soms twijffel ik en denk ik hmm moet ik er een testje tegen aan gooien ach ik kom niet aan ben zelfs 2 kilo afgevallen!
Het zou niet uit komen maar toch zou een brusje voor mn zoontje wel leuk zijn... Ik zie dat we allebei een zoon hebben van ongeveer dezelfde leeftijd! En idd die onzekerheid maakt me gek! Op mn werk wordt ik er ook heel de dag aan herinnert... door al die babyprodukten die ik verkoop
Ja die onzekerheid he haha bah! Leuk ja ze schelen niet veel!! Ow jee nee als je dan nog baby spul verkoopt ben je er de hele dag mee bezig.. hmm
Ik dacht gisteren dat ik ongesteld werd.... maar het zet niet door. Hoop maar dat me lichaam gewoon van slag is....
hier 21 jan mirena verwijderd nog steeds niet ongi testen gedaan maar geen positieve voor ons helaas dus het hoeft niet in een keer raak te zijn hoor hoop in jullie geval dat het komt omdat je lichaam nog moet wennen om het zonder mirena te doen succes
Hoe lang is je spiraal er nu uit? In principe zou ik denken dat je die dag als cyclusdag 1 zou moeten beschouwen, maar dat gaat niet voor iedereen op. Ik heb ook met mirena gewoon een herkenbare cyclus, met steken in mijn lies rond de eisprong en eens per maand zeer licht bloedverlies. Dus dan kun je ook op een heel ander punt van je cyclus zitten als het spiraaltje eruit gaat. Ik zou vanaf nu eens per week een test doen, tot je ongesteld bent (of tot die test positief is...). Dat je ha zegt dat je pas aan de pil kunt als je je menstruatie hebt kan ik me wel voorstellen, omdat je dan zeker weet dat je gelijk beschermd bent (als je slikt vanaf de eerste dag van je menstruatie). Tot die tijd moet je dan natuurlijk wel wat anders gebruiken, bijvoorbeeld condooms. Er lijkt mij overigens niets mis mee om wel gelijk na het verwijderen met de pil te beginnen. 't Is net als na de bevalling; de een begint zo maar ergens met de pil (en is de eerste week van het pilgebruik niet beschermd), de ander wacht de eerste menstruatie af. Sterkte in elk geval met afwachten.
Mn spiraal is er de 7e feb uit gehaald... en ik had met mn spiraal gewoon stipt elke maand mn ongi. Heb afgelopen zaterdag test gedaan en die was negatief.
Okay, apart. Nu maar afwachten tot je ongesteld wordt en anders maar weer een test doen na een tijdje? Heb trouwens verder geen ervaring met de mirena, dus ik weet niet of het ervoor kan zorgen dat je cyclus van slag raakt ...