om raad gevraagd

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Kleine, 7 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kleine

Kleine Actief lid

17 dec 2007
    194
    0
    0
    hoi meiden

ik heb een probleem,

ik ben sinds oktober 07 gestopt met de prikpil ben toen weer aan de pil begonnen en werd paar maanden later weer ongesteld
    ik moet donderdag aan me 4e strip beginnen, maar ik ben steeds onregelmatig ongesteld, ik wordt dus steeds op de laaste dag van me stopweek ongesteld of 2 dagen daarvoor. ik vindt het echt super vervelend, me huisarts zei eerder als je bij de 3e strip nog onregelmatig ben dan krijg je een soort van curtage alleen dan in de vorm van tabletten.

Maar ik wil dat helemaal niet ik ben super bang daarvoor, maar ik kan ook niet meer tegen om steeds zolaat ongesteld te worden in me stopweek

zou ik gewoon nog even wachten? of zal ik gewoon die tablette nemen?
    dan wordt alles schoon van binnen en hij zei dat ik dan gewoon weer regelmaat heb.

maar ik weet het even niet meer

hebben jullie advies?

alvast bedankt xxx

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Is dat zo laat dan?
    Ik slik al 10 jaar de pil.
    Op woensdags slik ik mn laatste pil en op zondag (heeeel soms maandag) word ik ongesteld.
    Niks mis mee lijkt me dan toch?

Wat is er vervelend aan dan?
    Ongesteld word je toch wel, of dat nu op dag 1 of op dag 5 is, dat maakt toch geen verschil lijkt me?

3. Kleine

Kleine Actief lid

17 dec 2007
    194
    0
    0
    hey

voor mij is dat niet normaal hoor ik ben altijd ( voor de prikpil ) elke x optijd ongesteld geworden ik vindt het vervelend omdat ik dan steeds denk ohw ik ben toch niet zwanger? ( door de pil heen ) en ik wil gewoon zekerheid ik heb een vriend en we doen het dan niet in me stopweek omdat ik dan onveilig ben nou en dan wille we het weer doen na de stopweek en dan wordt in ongesteld laaste dag van me stopweek dus weer een week wachten ik voel me der gewoon niet lekker bij

4. Mariska121

Mariska121 Actief lid

2 jul 2007
    415
    0
    0
    In je stopweek ben je gewoon veilig als je de pil goed slikt.

Deel Deze Pagina