De 'kluts' kwijt?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mum82, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mum82

Mum82 Actief lid

26 nov 2012
    110
    0
    16
    Brabant
    Hoi hoi,

Ik heb de afgelopen 2 maanden een cyclus gehad van 21 dagen.

Nu test ik vanaf de vierde dag van mijn menstruatie zoals aangeraden op de gebruiksaanwijzing.

Ik zit nu op ruim 5 dagen en begrijp er niks meer van.
    Zie slechts een licht streepje... Deze word ook niet snel dikker.

Wie heeft er lang moeten wachten op de eisprong?

2. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Ik,
    uiteindelijk heb ik het hier aan gekoppeld. Toen ongeveer uitgerekend wanneer het zou plaast vinden en daarvoor gaan testen. Langzaam werd het streepje steeds donkerder, en een paar dagen later was er geen streepje meer te bekennen. Dus na de donkere streepjes is ergens mijn ei gesprongen.
    Ik ben 5 dagen voor mijn voorspelde ovulatie datum gaan testen, dat was 11 dagen na mijn menstruatie was afgelopen.... Die testen willen je veel te vroeg al laten testen, ga je er lekker snel door heen...

Dat is touwens inmiddels 11 weken geleden :D

3. mamava

mamava Actief lid

7 jan 2013
    445
    1
    0
    hier ook ontregeld vorige keer dag 15/16 nu dag 17/18 ben begonnen met dag 13 bewust omdat ik nooit een hele korte cyclus heb

4. Mum82

Mum82 Actief lid

26 nov 2012
    110
    0
    16
    Brabant
    Meid dank je wel voor je linkje. Ik heb meteen gekeken erg overzichtelijk en bij jou werkte het dus haha.

Nou ik heb er 20 besteld... Doe soms 2 per dag, maar heb dit nu terug gebracht na 1 per dag op een vast tijdstip per dag...

5. mamava

mamava Actief lid

7 jan 2013
    445
    1
    0
    grappig heb ook eens berekend met me oude cyclus en idd aangegeven niet geregeld en kwam bij mij ecact uit gister meeste vruchtbaa en had idd een posi test (smiley)

6. Mum82

Mum82 Actief lid

26 nov 2012
    110
    0
    16
    Brabant
    Fijn toch dat we elkaar hier in kunnen helpen? Anders voel je je zo raar, in ieder geval je lichaam.... Dus jij mag nu op voor de innesteling mamava?

7. mamava

mamava Actief lid

7 jan 2013
    445
    1
    0
    als goed is wel

gistermorgen vroeg een smiley en savonds rond 23,30 geklust
    ook bewust gekozen zo dicht of op de dag vd eisprong te doen en niet ervoor of erna

vanmorgen nog wat slijm en uur erna niks meer ook geen pijn

aangezien me cyclus een zooitje was wou ik eens weten of het idd overeenkomt met je cervixslijm en dat was dus zou alleen idd later als wat ik dacht maar met behulp van de ovu test kwam het overeen

nu weet ik allene niet of ik kan zeggen heb geklust op de dag vd eisprong of ervoor hihi

8. Mum82

Mum82 Actief lid

26 nov 2012
    110
    0
    16
    Brabant
    Als je een smiley hebt dan springt je ei binnen 24 uur. Dus dan moet je zeker op het juiste moment geklust hebben.

Voor ons begint het het weekend, maar vanaf morgen ook al licht vruchtbaar dus ik zeg : Klussen maar haha. :):)

9. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Veel plezier meiden (dat helpt ook :D:D:D:D)

Ik hoop dat jullie snel je ticker kunnen aanpassen :D

Deel Deze Pagina