Hoi, Wij hadden een op afstand bestuurbare auto. En we hebben er een hoop lol van gehad. Maar hij ging best heel snel en ons huis is niet heel groot. Daardoor reed hij nogal eens ergens tegenaan en op een gegeven moment, dan is het afgelopen. Nu wil ik mijn zoon op zijn verjaardag een nieuwe geven. Maar zijn er wel auto's die geschikt zijn voor jonge kinderen? Want ik had bij intertoys 1 waarop stond: 'voor alle leeftijden' maar in de reviews las ik dat op de doos stond ''vanaf 8 jaar''. En net bij Bart Smit lees ik ook 'vanaf 6 jaar'. Mijn zoon wordt 3. En natuurlijk kunnen wij hem zelf ook besturen, want dat vind hij al erg leuk maar het zou toch leuk zijn als hij er zelf ook een beetje mee kan oefenen. Iemand die weet welke auto geschikt hiervoor is?
Vtech heeft er 1 vanaf 2 jaar maar dat is ook met vormen en kleuren leren. Misschien is hij daar alweer een beetje te oud voor...
Wij hebben dat vreselijk ding. Voordeel is dat hij vrij stevig is en dat ze wel 'echt' kunnen rijden. Alleen niet op vloerkleed. Nadeel is dat hij zingt en er heel veel geluid uit komt en dat je vrij veel batterijen nodig hebt. En of ze er mee om kunnen gaan is heel erg afhankelijk van het kind. Mijn zoon is er best goed in en heeft er veel plezier mee gehad. Ik zou het gewoon doen als hij het leuk vindt.
Wij kopen die dingen bij de Action. Goedkoop en moet zeggen dat ze nog vrij lang meegaan (terwijl ze hier ook overal tegenaan knallen )
Wij hebben er eentje maar ik weet niet meer van welk merk. Hij kan vooruit, rondjes draaien en tuimelen. Mijn zoon vindt hem doodeng hahaha! Ik vind hem wel erg leuk voor die leeftijd, mijn zoon Is gewoon een mietje