Hallo allemaal Ik zit nog maar in het begin stadium maar ik heb echt geen in in eten. Ben niet echt misselijk soms met vlagen even en ja als ik sommige geuren ruikt begin ik te kokhalsen Ondanks eet ik wel om genoeg vitaminen binnen te krijgen Hebben hier meer mensen last van groetjess
hey meis ik heb er ook last van. al moet ik wel zeggen, dat het al wel wat minder lijkt te worden. heb het ook met allerlei geuren die ik niet kan verdragen. hoort er allemaal lekker bij
ik geniet er ook van hoor heerlijk haha. Soms dan effe niet maar goed. Je zou zeggen als je zwanger bent ga je snaaien als een gek. Dus niet haha of het komt nog. Ach scheelt weer dat er straks minder af moet na de bevalling hahah
Heb ik ook. Gewoon echt nergens trek in. Overal waar ik aan denk heb ik geen zin in. Ook daardoor geen motivatie om te koken of iets te bedenken om te koken. En ook met boodschappen doen lastig...want je moet toch wat inkopen anders kom je thuis met alleen een pak crackers haha. Meestal als ik dan wat gemaakt heb en ik begin eraan gaat het wel enigsinds. Eet alleen het hoognodige...het is alleen zo irritant dat ik wel continu honger hou...heb jij dat ook? Honger maar nergens zin in. Dat snaaien komt pas later in de zwangerschap! Want dit gevoel blijft niet hoor...bij de meesten niet anthans.
ik heb er ook heel erg last van eet nu al 3 dagen sla,komkommer,paprika en tomaat dat gaat er wel in en heb ik ook echt zin in mijn gyn zecht is neit erg als je neit eet als je maar drinkt de kleine pakt zijn voeding wel van jou reservers en hij zecht ook eet alleen maar waar je zin in hebt ook al is het 2 weken patat of pizza of in mijn sla is geen probleem
ja idderdaad winkelen is ook erg moeilijk haha. als ik naar sommige dingen kijken begin ik spontaan misselijk te worden haha. Vlees moet ik al helemaal niet terwijl ik dat normaal wel eet. Honger gevoel heb ik niet maar hou wel in mijn hoofd dat ik toch moet eten veel vitaminen en groenten. achja dat halen we straks allemaal wel weer in denk ik hahah
heb ik ook ben niet misselijk oid. maar zit gewoon konstant vol. krijg ook lang niet mijn normale portie erin. en vind idd ook niet meer alles lekker. ook echt geen snaai. af en toe wel zin in haritge dingen zoals gisteravond mega zin aan patat oorlog maar jah dat heb je zo niet thuis he. dus dan zit er niks anders op dan het weg te denken. hihihi
ik ben helemaal niet misselijk maar zit al vol na 3 happen terwijl ik me normaal kapot eet ! en vind dingen vies ruiken