Waar flessen van MvM bewaren?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Loesje86, 6 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ha meiden,

Ik heb me aangemeld voor MvM en heb de flessen nu gekregen. Maar....waar bewaren jullie dat eigenlijk? In de wc hoef ik het natuurlijk niet te zetten, Jan en alleman komt daar... Boven hebben we geen wc, gewoon in de douche neerzetten ofzo?
    Vertel me waar jullie je geheime opbergplek hebben :)

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Hier dus wel gewoon op t toilet gehad. In een mand niemand die t zag. Gewoon 1 fles en kan in de mand klaar.
    Het kratje stond in de kelder, voor mijn gevoel net wat koeler en fijner.

3. poisson1987

poisson1987 Bekend lid

23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    De krat in halletje, als er visite kwam even kleed erover heen. Fles gewoon in wc, als er visite kwam even in de krat en 'vrij plassen' :D

4. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Het krat staat hier buiten naast de voordeur en op beide toiletten een enkele fles. Anders moet ik steeds onthouden op welke toilet ik ook alweer moet... Ik verstop ze niet voor visite. Wij krijgen misschien niet zoveel visite ofzo ;)

5. reckless

reckless Bekend lid

17 apr 2014
    798
    286
    63
    De krat komt hier achter het huis onder het balkon te staan. We hebben beneden en boven een toilet en daar komt beiden een kan + fles te staan. Als er dan visite komt kan ik die beneden weghalen of achter de wc pot zetten :D

6. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Dit keer mocht ik niet meedoen, maar bij mijn dochter had ik altijd een fles plus kan op de badkamer boven, en op mijn werkkamer (ja zoveel ruimte hadden we toen nog... Inmiddels is het mn dochter's kamer ;)) had ik het krat staan.

7. R1985

R1985 Bekend lid

21 mei 2014
    584
    151
    43
    NULL
    NULL
    De kan en fles staan boven op t toilet en de krat staat buiten in de schaduw bij de containers.

8. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Één fles stond in bad (naast de wc), de kratten in de schaduw op het balkonnetje van de slaapkamer. Bezoek gaat alleen beneden naar het toilet.

Deel Deze Pagina