Ha meiden, Ik heb me aangemeld voor MvM en heb de flessen nu gekregen. Maar....waar bewaren jullie dat eigenlijk? In de wc hoef ik het natuurlijk niet te zetten, Jan en alleman komt daar... Boven hebben we geen wc, gewoon in de douche neerzetten ofzo? Vertel me waar jullie je geheime opbergplek hebben
Hier dus wel gewoon op t toilet gehad. In een mand niemand die t zag. Gewoon 1 fles en kan in de mand klaar. Het kratje stond in de kelder, voor mijn gevoel net wat koeler en fijner.
De krat in halletje, als er visite kwam even kleed erover heen. Fles gewoon in wc, als er visite kwam even in de krat en 'vrij plassen'
Het krat staat hier buiten naast de voordeur en op beide toiletten een enkele fles. Anders moet ik steeds onthouden op welke toilet ik ook alweer moet... Ik verstop ze niet voor visite. Wij krijgen misschien niet zoveel visite ofzo
De krat komt hier achter het huis onder het balkon te staan. We hebben beneden en boven een toilet en daar komt beiden een kan + fles te staan. Als er dan visite komt kan ik die beneden weghalen of achter de wc pot zetten
Dit keer mocht ik niet meedoen, maar bij mijn dochter had ik altijd een fles plus kan op de badkamer boven, en op mijn werkkamer (ja zoveel ruimte hadden we toen nog... Inmiddels is het mn dochter's kamer ) had ik het krat staan.
Één fles stond in bad (naast de wc), de kratten in de schaduw op het balkonnetje van de slaapkamer. Bezoek gaat alleen beneden naar het toilet.