wanneer beginnen met Etos Zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Gibbie, 18 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gibbie

Gibbie Actief lid

26 jun 2009
    191
    0
    0
    secretaresse
    Westland
    Hoi meiden! over 2 weekjes ga ik weer stoppen met de pil (ik heb al een zoontje). Voor mijn vorige zwangerschap heb ik Etos Zwanger worden geslikt. Dat wil ik nu weer gaan doen, maar ik weet niet zo goed wanneer ik moet beginnen hiermee. Er staat namelijk niks over op het doosje, en er zit geen bijsluiter in ook... Moet ik nu al beginnen, of pas als ik gestopt ben met de pil?

Thanx voor het advies!

2. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Ik zou daar nu al mee beginnen. In die pillen zit foliumzuur, aangeraden wordt eigenlijk om 4 weken voor je gaat proberen zwanger te worden te starten met foliumzuur.

3. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Ja, meteen beginnen! Baat het niet dan schaadt het ook niet... heb jij trouwens goede ervaringen met etos zwanger worden pillen? Ik slik ze nu 2 weken, hiervoor een aantal maanden gewoon foliumzuur. Maar omdat ik al maanden niet ongesteld ben geworden na mn laatste pil (en ook niet zwanger ben volgens de testen, maar wel veel zwangerschapsklachten heb) ben ik overgestapt naar etos zwanger worden omdat daar iets in zit wat je cyclus op gang helpt komen.
    Jij misschien ervaring mee en of het geholpen heeft?

4. Alex1982

Alex1982 Bekend lid

18 jan 2011
    607
    0
    0
    Ik werk in de jeugdzorg!
    in het o zo mooie zuiden van het land!
    Hoi,

ik zou ook meteen beginnen. Bij mij werkte het helaas niet. Alles in de war, dus ben nu zonder. Kijken of het weer "normaal" word!

5. Gibbie

Gibbie Actief lid

26 jun 2009
    191
    0
    0
    secretaresse
    Westland
    Thanx meiden!

De vorige keer had ik ook Zwanger worden van Etos. Ik ben toen volgens mij pas begonnen toen ik met de pil stopte, maar ik weet het niet helemaal zeker meer. In ieder geval; ik had gelijk een cyclus van 28 dagen, en de tweede maand was ik zwanger. Of dat komt door Etos is moeilijk te zeggen natuurlijk, maar naar mijn gevoel wel. Ik was al 10 jaar aan de pil voordat ik stopte, maar voor ik aan de pil was, was mijn cyclus helemaal niet regelmatig...

6. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik zou inderdaad nu al beginnen met foliumzuur, al dan niet in een combinatiepreparaat zoals Etos Zwanger worden.

Ik heb 1 cyclus de Etos pillen gebruikt (ronde 12 uit een soort van wanhoop). Deze cyclus duurde gelijk 3 dagen langer dan ik gewend was (zie banner). Dat beviel me niet, dus ben ik er weer mee gestopt. Een maand later ben ik zwanger geraakt....

Deel Deze Pagina