Ik en mijn partner zijn inmiddels dikke 3 jaar onderweg waarvan 1 jaar in een kliniek in Nederland. Inmiddels hebben we 6x een IUI poging gehad zonder het gewenste resultaat. Op basis van dat wat ze nu gecheckt hebben is er bij ons beide niets mis zeggen ze. Nu in een IVF traject, uit de 1e punctie zijn 10 embryo's gekomen die zijn ingevroren i.v.m. een risico op overstimulatie dus geen verse TP gehad. Inmiddels net de 5e TP gehad en nog afwachtend of deze positief is.. Vorige TP's werd ik in mijn natuurlijke cyclus altijd na een cyclus van 28 dagen ongesteld. Dit keer op eigen verzoek Utrogestan gebruikt in overleg met de arts. Maar dit keer word ik dus sowieso niet ongesteld, dus dat maakt het extra spannend want de normale dag dat het misging ben ik hierdoor al voorbij. Dus heel veel vragen nu... Voelde jullie direct dat je zwanger was? Iemand ervaring met gebruik van Utrogestan op eigen verzoek? Wat deden jullie artsen als je al meer dan 4/5 TP's zonder succes hebt gehad? Want wellicht moeten we na al deze pogingen toch het buitenland overwegen.