Onverklaarbaar rose slijmverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sanne1234, 18 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanne1234

sanne1234 Actief lid

14 feb 2008
    474
    0
    16
    Ik heb een regelmatige cylcus en heb waarschijnlijk morgen of overmorgen mijn eisprong.

Deze is zeker eerder niet geweest omdat ik ook ovulatietesten gebruik en die worden nu steeds donkerder + ik temperatuur en heb nog geen stijging gehad.

Ik heb dus al 4 dagen zeer weinig maar wel rose slijmverlies. Kan iemand dit verklaren?? zwanger kan ik niet zijn en een innesteling kan het ook niet geweest zijn??

2. sanne1234

sanne1234 Actief lid

14 feb 2008
    474
    0
    16
    PS (sorry voor de vieze details) maar vandaag werd het wat bruinig.

3. sanne1234

sanne1234 Actief lid

14 feb 2008
    474
    0
    16
    Helemaal niemand?:(

4. Engeline

Engeline Lid

24 jan 2012
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Sanne!
    Je hebt niet zoveel aan mijn post, wilde alleen even kwijt dat ik afgelopen periode precies hetzelfde heb gehad...!
    Tussen menstruatie en het te verwachten ei vier dagen vnl roze en beetje bruinig slijmverlies.
    Vervolgens heb ik met de ovulatietesten geen eisprong waargenomen, jij wel?! Ben benieuwd wanneer ik nu ongesteld ga worden...
    Ooooooooh, vervelend hè, onrust, was is dít nu weer...?!
    Groetjes!

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    heb ik ook 1x een heeeeel klein beetje gehad,dat was mijn eisprong.
    maar jij praat over 4dagen en daar ben ik niet bekend mee!
    succes!

6. sanne1234

sanne1234 Actief lid

14 feb 2008
    474
    0
    16

Nee helaas nog geen eisprong waargenomen, heb nu nog steeds af en toe door de dag heen rose/rood/bruin (varierend) bloederig slijmverlies...snap er echt helemaal niets wat er aan de hand is. Nog nooit gehad. Temp is ook nog steeds niet omhoog gegaan, dit zou eigenlijk wel moeten volgens mijn normale cyclus welke al maanden regelmatig is..vreemde maand. Laat me maar ongesteld worden dan beginnen we weer opnieuw, beter dan dit.

Deel Deze Pagina