Ik ben gisteren ongesteld geworden. 15 dec terugplaatsing van 2 cryo's gehad, maar helaas niet blijven plakken. Ik heb gelukkig nog twee cryo's in de vriezer en heb een heel regelmatige cyclus. Mijn volgende terugplaatsing zal dus ergens tweede helft januari zijn. Nu ga ik volgende week skiën. Ik heb zo'n zin om even uit de band te springen. Gewoon lekker apres skiën met veel te veel drankjes op en hard meezingen, dansen, springen, weer een keer lekker aangeschoten zijn enz. Sinds februari drink ik bijna geen alcohol meer ivm alle pogingen. Hoeveel kwaad kan het nu in deze weken tussen menstruatie en terugplaatsing? Mijn eigen eitjes die nu aangemaakt worden doen toch niet mee. Wat denken jullie?
Kan zeker. Zorg wel dat je de dag voor de terugplaatsing (misschien een extra dag dus 2 dagen) geen alcohol meer drinkt.
Gewoon genieten hoor! Ik heb zelfs twee dagen na terugplaatsing nog twee spritzers gedronken en zie banner
Eensgezind😊. Waarschijnlijk ben ik na 2 drankjes al helemaal aangeschoten. Zo lang al heel weinig gedronken.