Welke zwangere mama`s zitten net als ik op hyves en vinden het leuk om op die manier contact te maken.
hai carolina: ik zit ook op hyves.. ik zal je zo een berichtje sturen met mijn hyves. kun je me toevoegen als je wilt groetjes, nanc
Mij lijkt het leuk om in contact te komen met meiden die net als ik op/rond 20-01-2010 zijn uitgerekend. Ben jij dat? Stuur me maar een pb'tje met je hyves....
je zou dan beter denk ik bij de bevallingslijstforum kunnen kijken..daar zitten alle zwangeren die ook in jouw maand zijn uitgerekend.
ja ik hoop dat ie er optijd uit wilt en niet langer blijft want heb het meer dan gehad! voor jou is het ook heel spannend rommelt het al?
Er is een bevallingslijstforum voor de januari mama's en we hebben ook een eigen hyves dus kom gerust langs
Ook ik heb hyves.. misschien is het wel leuk om een page te openen voor zwangere vrouwen..ik zal kijken of ik het later kan doen..als iemand anders het wilt doen is ook goed.. groetjes
er zijn voveel algemene hyves voor zwangere . zit zelf bij september mama hyves lol maar ik heb een hyves voo rmij kleintje geopent. zie mij handtekening daar sta ik natuurlijk op als een van de moderators. dus dan kom je bij mij uit
@ lenny: helaas nog geen gerommel het is juist erg rustig nu laatste 3dagen in de buik, daarvoor hele week harde buiken en steken, valt nu mee