Lijkt me duidelijk he. Wat doen jullie allemaal om af te koelen? Ik zit veel binnen of in de schaduw met mijn voeten in een teiltje water. Helaas heb ik steeds minder kleding die ik nog pas en die ook nog lekker luchtig is. (Iemand nog tips waar ze goedkope zomerjurkjes verkopen?) Wat ik trouwens erg lekker vind (ook tegen rusteloze benen) is 's avonds de verkoelende gel van de Hema voor benen en voeten opsmeren, heerlijk fris!
Ik ga zo kijken voor een kinderbadje, denk dat die wel van pas gaat komen deze week. Voor de rest; koel douchen, koud voetenbad. Maar goed, het helpt allemaal maar eventjes .
ja die gel van de hema is heerlijk!! Ik heb doe om af te koelen ijsblokjes in een washandje en die doe ik onder mijn voeten!! of tegen mijn polsen.. Verder drink ik veel en niet al te veel in de zon! Helpt wel iets maar ja idd allemaal tijdelijk.... liefs
Ik heb een super luchtige jurk in Italie gekocht en die was ik in de avond met de hand even en dan kan ik hem de volgende dag weer aan. Verder heb ik de vin aan staan naast me en die draaid over mijn hele lijf heen. Ook wil ik vanmiddag kijken voor een kinderbadje want dan kan ik tenminste lekker dobberen. Enne ik zit veel binnen want in de tuin hebben we bijna geen schaduw.
savonds 2 FLESSEN water in de koelkast en 1 in de diepvries regelmatig een glaasje ijskoud water drinken en die fles uit de diepvries in een handdoek in mijn nek of aan mijn voeten leggen zalig verder werd me aangeraden om af en toe een koude douche te nemen maar heb zo al een extreem droge huid en anders zal men exzeem nog erger worden, dus laat ik die tip maar vo wat ij is xx
Ik heb ook de ventilator in de slaapkamer. heerlijk 's avonds! En dan aan het eind van het bed, eerst de voeten insmeren met verkoelende gel en dan die wind er overheen, kan wel de hele dag zo liggen whaha Verder veel in de schaduw, met de tuinslang koud water over mijn voeten en maar zo min mogelijk druk maken.. Alhoewel ik dat nog wel moeilijk vind om weinig te doen....
ik neem frisse douche en zit lekker met voeten in badje van onze dochter koelt ook fijn af als je voeten in koud water zitten verder veel fris water drinken....
ramen dicht en airco aan (woon in het buitenland en is hier echt een must) maar lang in een lauw bad is ook favoriet!
Ook een koud voetenbadje hier, binnen blijven en veel drinken met ijsklontjes. Ventilator heb ik ook nog staan, maar ik durf hem eigenlijk niet te gebruiken..... Echt weer wat voor mij om daar dan super verkouden van te worden, lijkt me nou niet echt "handig" als je aan het bevallen bent
Het helpt maar even, maar je polsen onder de koude kraan werkt ook heerlijk verkoelend. Verder alles een tandje lager doen en hopen dat het bijna oktober is (voor mij dan...
Zoveel mogelijk binnen blijven en zo weinig mogelijk doen.. Veel drinken ( koud water/ limonade)... Moet zo naar de vlos.. Heerlijk ff met de auto die is heet!!!!!!!!!!!!!!!
Ventilator naast mijn bed, op tafel of naast de bank. Met mijn voeten in het zwembadje van Ruben, veel binnen zitten en proberen rustig aan te doen (dat laatste is erg lastig)
wat een goede tips dank jullie wel het enige dat ik tot nu deed was binnen zitten met de gordijnen dicht
ramen dicht, gordijnen dicht, ventilator aan fles water in de diepvries, wij hebben haast geen schaduw in onze tuin en 'savonds als het donker word alle ramen tegen elkaar open zetten.
ventilator op de slaapkamer. en heb een heerlijk bad gekocht heerlijk om een paar keer per dag in te gaan.
Nu ik nog geen verlof heb zit ik heeeerlijk op mijn werk met airco. Als ik verlof heb schaf ik gelijk zo'n kinderbadje aan en ga daar lekker vier weken lang in zitten met een boek en een parasol boven mijn hoofd.
Ik zit nog op me werk.........helaas!!!! Nog 3 weekjes te gaan!! Tot nu toe vond ik het nog niet zo zwaar allemaal maar met dit warme weer pfffffff valt het niet mee hoor. We hebben hier geen airco Ik heb een ventilator mee van thuis genomen en daar zit ik zo'n beetje met mijn neus tegenaan Verder doe ik zo weinig mogelijk (zonder dat het teveel opvalt dan gniffel gniffel)
Inderdaad de ventilator, bij de aldi heb ik een soort haarlakachtige spuitbus gekocht. Daar komt een hele fijne nevel met ijskoud water uit. Echt een uitkomst met dit weer hoor. Succes meiden