Hi, Ik kan sinds een week of 2 niet lang meer op mn zij liggen in bed. (beide kanten niet) Of lang in dezelfde positie zitten op de bank ofzo. Zit ter hoogte van mn heupen, die pijn/irritatie. Wat is dit? Ik ben nu bijna 6wk zwanger. Ik hoor het graag van jullie! Thanks!
Ik ben geen arts, maar misschien zijn het je banden waar je dan wat last van hebt. Er moet natuurlijk "ruimte" gemaakt worden voor de baby en ik kan me voorstellen dat dat irriteert als je er precies op ligt. Maar misschien is een telefoontje naar de huisarts of je verloskundige de oplossing voor jou.
Ik kan ook niet meer op mn zijen slapen, vreselijk is het, maar het begon bij mij toch echt ver na ong. 20 weken zwangerschap
Ik heb het met mijn linkerzij, doet vaak echt pijn! Kussentje eronder helpt meestal wel.. maar idd het begon wel pas ruim na de 20 weken ECHT pijn te doen..
Klopt het dat je de klachten dus vanaf 4 weken zwangerschap al hebt? Ik zou denken dat dat een beetje vroeg is voor banden pijnen oid. Misschien dat je wat last hebt van verweking?
Ik moet zeggen dat ik er ook last van heb hoor! Het doet niet echt pijn, maar het is een trekkend gevoel rondom mijn heupen. Ik kan daardoor soms niet helemaal lekker liggen. Vooral op de bank heb ik er last van. We hebben een Mline bed, daar zak je ietwat in, dus dan zakt de heup er ook lekker in.Erg prettig!