Help onverklaarbare bloed verlies

Discussie in 'Miskraam' gestart door Syncrola, 28 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syncrola

Syncrola Lid

28 jun 2015
    6
    0
    0
    Scheemda
    Hoi allemaal!

Wij zijn er 3 weken geleden achter gekomen dat ik zwanger ben, al vrij snel 1 dag na de laatste menstruatie die ik dan zou hebben. Ik slik de pil en werd niet ongesteld toen zijn we er al direct achter gekomen dat ik zwanger ben geworden Door de pil heen, de dokter noemde het een 'kadotje' na enige tijd hebben we het geaccepteerd het was wel een schrik natuurlijk want dit verwachtde we niet. Nu na 4 a 5 weken zwangerschap heb ik een beetje bloed verlies gehad echo geweest maar ben nog niet zo lang zwanger dat ze iets konden zien. Wel konden ze zien dat er een zwangerschap is. Na de bloeding heb ik wat last van bruinbloed. Wel ben ik nog steeds veel moe en vaak plassen. Na veel verhalen hebben te gelezen over een miskramen kan ik mij daar niet ik vinden. Kan iemand zich vinden in mijn verhaal? Ik kan slecht over de onzekerheid en denk er ieder dag over na:( we moeten nog 2 weken wachten op een vervolg echo. De verloskundige zei ; zolang het niet zoveel is als ongesteldheid moesten we hoop houden. Maar toch blijf ik er over piekeren. Help! :(

Liefs x

2. Sannie92

Sannie92 Niet meer actief

Pff de onzekere wachtfase, ik snap precies wat je bedoeld.

Dit kan echt 2 kanten opgaan, of je hebt over 2 weken een echo met een mooi kloppend hartje, of je hebt een echo waarbij je niets ziet.

Ik heb het zelf ook 2 keer meegemaakt, 1 foute afloop en 1x een goede (tot nu toe). En qua miskraam, dat is echt afwachten, je kan helaas niets doen om het tegen te gaan mocht je dadelijk echt helderrood gaan verliezen en krampen krijgen.

Probeer even je rust te nemen en laat het even op je afkomen. Ik hoop het allerbeste voor je.

3. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.147
    3.174
    113
    er valt helaas weinig over te zeggen :( je kan alleen afwachten. hier 1x klein beetje bloedverlies dat een miskraam werd. De tweede keer geen bloedverlies en dat werd ook een miskraam. De derde keer veel helderrood bloedverlies en dat ging wel goed..

sterkte meis!

4. Syncrola

Syncrola Lid

28 jun 2015
    6
    0
    0
    Scheemda
    Bedankt voor de lieve reacties.
    Gisteren bloed test gedaan maar de waarden waren
    te hoog voor duidelijk heid (evt miskraam) dus nog even afwachten tot maandag dan weer bloed test. Dan weten we wat er speelt. Wel of niet een miskraam.
    X

5. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Hoi! Wat spannend meid! Ik had hetzelfde san de hand, hier nu 6 weken zwanger en veel helder bloedverlies en krampen gehad. Dag erna (vandaag dus) nog wat bruin bloed. Vandaag op de echo zag het er goed uit.
    Dus houdt hoop! Ik had het al opgegeven en het kwam toch nog goed.

Ik heb in de afgelopen paar dagen geleerd dt zolang het niet toeneemt, het vaak wel goed zit.

Succes!

6. Syncrola

Syncrola Lid

28 jun 2015
    6
    0
    0
    Scheemda
    Hoi frummels

Ja ik heb de hoop ook al opgegeven. Ik kan er niet bij dat je na het bloeden nog zwanger kan zijn. Ik ben super blij voor jou dat het goed is gekomen! Misschien bestaan er bij ons ook wonderen.

Wat bedoel je met zo lang het niet toe neemt?

X

7. Syncrola

Syncrola Lid

28 jun 2015
    6
    0
    0
    Scheemda
    Mijn hormoon is omhoog geschoten! Dus alles is goed pff opgelucht!

8. mamaloe123

19 mei 2015
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil jullie graag een hart onder de riem steken. Ik weet precies hoe jullie je voelen.
    Ook ik heb bloedverlies gehad tussen de 6e en 12e week van mijn zwangerschap. Soms ook met flinke stolsels en ik heb
    ook regelmatig gedacht dat het voorbij was.
    Maar inmiddels ben ik ruim 15 weken en ziet alles er goed uit. Er is dus hoop!

Mijn tip voor jullie is: Bellen naar de verloskundige of gynaecoloog zodra je bloedverlies hebt. Ze zijn er voor om je gerust te stellen. Dus laat je ook niet afpoeieren met 'afwachten'. Het echo apparaat is aanwezig dus een kleine moeite om te kijken.

9. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    hoelang was je zwanger toen de echo werd gemaakt ?
    want als je echt 4 / 5 weken was is er inderdaad weinig te zien ....

Deel Deze Pagina